Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Управлінської науки взагалі.

 

6.1. Природничо-наукові засади синергетики.

 

 


 

               
 
 
   
Матерія здатна здійснювати роботу і проти термодинамічної рівноваги, самоорганізовуватися і самоускладниватися.  
 
   
 
   

 


 

 
 

 


 

 
 

 

 

 


6.2. Синергетична концепція самоорганізації

 

 

           
 
 
   
 
   

 


 

 

 
 

 

 


 

 

           
   
 
 
 
 
Фрактали формуються, перетворються і зникають без зовнішнього тиску та служать цілому.
 
В процесі функціонування фрактали ставлять та формують свої завдання.

 


В централізованих функціях концентрується інформація, яка у фракталах не може зберігатися. постійно.
Самоорганізація сприяє тому, що хороші ідеї реалізуються незалежно від того, звідки вони з'явилися.
Всі допоміжні засоби, що стосуються організації, поступають в розпорядження всіх фракталів.

 

 
 
Здібність всіх підрозділів і всіх співробітників до підприємницького мислення і діяльності.

 

 


Певна робота повинна виконуватися комплексно, а окреме завдання - вирішуватися самостійно.
Тісна взаємодія фракталів, що самоуправляються та самоорганізуються.  

 

       
 
Глобальні завдання реалізуються локально, тобто раціонально сформульовані загальні глобальні цілі стають конкретними діями.
 
Для синхронізації діяльності всіх фракталів, їх цільова установка формулюється найконкретнішим чином.

 

 


Цілі генеруються і корегуються в ітераційному процесі узгодження між фракталами-учасниками так, щоб цілі різних фракталів не перечили один одному.
Кінцеві результати функціонування фрактала постійно вимірюються і оцінюються для визначення позиції та напряму руху інших учасників.

 

 

   
 
Цільова система, що складається з цілей фракталів, має бути направлена на досягнення загальних цілей підприємства.
 
 
Керівники більше не спостерігають за діями своїх співробітників, а визначають завдання і цілі, аби кожен знав, що потрібно робити.

 

Співробітники утворюють комунікаційну структуру з широкою автономією, якою вони управляють і яка одночасно управляє ними.


 

 

 
 


Дозволяє підтримувати існування макроекономічної системи.
Виникає у співробітників фірми в результаті творчого процесу (практично не пов'язаного із станом попиту і ринковими змінами).
Відбір ідей з точки зору можливості комерційного використання (для яких знаходяться відповідні ринки і сфери застосування).
  А не зовнішніми силами і сигналами.
Що реакція системи визначається головним чином її структурою, внутрішніми зв'язками.

 

 
 

 


 

 
 

 

 


 

 

 


 

 


Читайте також:

  1. АГД як галузь економічної науки
  2. Б. Обчислювальні науки
  3. Більш широке залучення до управлінської діяльності талановитої молоді, жінок, а також виховання лідерів у сфері освіти.
  4. В системі вищої освіти і науки України
  5. Вертикальний поділ: координація управлінської праці.
  6. Взаємодія науки, техніки і виробництва
  7. Взаємодія науки, техніки і виробництва
  8. Визначення психології як науки, її значення, основні принципи, завдання
  9. Визначення радіобіології як науки.
  10. Визначення та характеристика управлінської інформації.
  11. Вимоги користувачів до внутрішньої (управлінської) бухгалтерської звітності
  12. Виникнення і розвиток психології як науки




Переглядів: 716

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Управлінської науки взагалі. | Ступінь невизначеності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.