Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тестові завдання.

1. Товарною одиницею не є:

1) вартість однієї путівки 890 грн.;

2) оренда зали;

3) комплексний обід на суму в 17 грн.;

4) ремонт кавоварки на суму 18,5 грн.;

5) 5 тонн морозива.

2. Товари з унікальними характеристиками, на придбання яких покупець згоден витратити додаткові зусилля, називаються товарами:

1) попереднього вибору;

2) повсякденного попиту;

3) пасивного попиту;

4) ажіотажного попиту;

5) особливого попиту.

3. Поділ товарів на товари вибіркового попиту, повсякденного попиту, престижні товари і предмети розкоші здійснюється за:

1) призначенням товару і ціною;

2) способом виготовлення;

3) терміном використання;

4) характером споживання і ступенем обробки;

5) призначенням.

4. Процес розробки нового товару розпочинається з:

1) відбору ідей;

2) розробки та перевірки задуму товару-новинки;

3) пошуку ідей;

4) розробки попередньої стратегії маркетингу;

5) пробного маркетингу.

5. До споживчих характеристик товару не належить:

1) ціна;

2) стиль;

3) марка;

4) упаковка;

5) сервіс.

6. Марка або її частина, які забезпечені правовим захистом, що захищає права продавця на користування марковою назвою або знаком, називається:

1) торговельним знаком;

2) авторським правом;

3) фабричною маркою;

4) товарним знаком;

5) товарним ім‘ям.

7. Маркування упаковки включає:

1) кодування та етикетки;

2) етикетки та ярлики;

3) кодування та ярлики;

4) етикетки та рекламу;

5) рекламу та ярлики.

8. Оцінка упаковки з погляду її привабливості і можливості просуван­ня на ринку називається:

1) тестом покупців;

2) дилерським тестом;

3) інженерним тестом;

4) нормативним тестом;

5) візуальним тестом.

9. До особливих характеристик сервісу не належить:

1) неможливість збереження;

2) невід‘ємність від виконавця;

3) нематеріальність;

4) гнучкість;

5) можливість зміни якості в часі.

10. Показник загальної кількості товарів номенклатури на­зивається:

1) насиченістю;

2) глибиною;

3) шириною;

4) гармонійністю;

5) зіставлюваністю.

 

Тема 6: ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ПРОДУКТУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ.

План.

1. Поняття та етапи життєвого циклу товару.

2. Типи кривих життєвого циклу товару.

3. Модифікація ринку, товару та комплексу маркетингу.

Ключові поняття: етапи життєвого циклу, типи кривих, стратегії, модифікація ринку, модифікація товару, модифікація комплексу маркетингу.


Читайте також:

  1. II. Перевірка домашнього завдання.
  2. II. Перевірка домашнього завдання.
  3. II. Перевірка домашнього завдання.
  4. II. Перевірка домашнього завдання.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Практичні завдання.
  11. V. Завдання.
  12. VIII. Домашнє завдання.




Переглядів: 554

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ринкова атрибутика товару. | Поняття ЖЦТ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.