МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тестові завдання.1. Товарною одиницею не є: 1) вартість однієї путівки 890 грн.; 2) оренда зали; 3) комплексний обід на суму в 17 грн.; 4) ремонт кавоварки на суму 18,5 грн.; 5) 5 тонн морозива. 2. Товари з унікальними характеристиками, на придбання яких покупець згоден витратити додаткові зусилля, називаються товарами: 1) попереднього вибору; 2) повсякденного попиту; 3) пасивного попиту; 4) ажіотажного попиту; 5) особливого попиту. 3. Поділ товарів на товари вибіркового попиту, повсякденного попиту, престижні товари і предмети розкоші здійснюється за: 1) призначенням товару і ціною; 2) способом виготовлення; 3) терміном використання; 4) характером споживання і ступенем обробки; 5) призначенням. 4. Процес розробки нового товару розпочинається з: 1) відбору ідей; 2) розробки та перевірки задуму товару-новинки; 3) пошуку ідей; 4) розробки попередньої стратегії маркетингу; 5) пробного маркетингу. 5. До споживчих характеристик товару не належить: 1) ціна; 2) стиль; 3) марка; 4) упаковка; 5) сервіс. 6. Марка або її частина, які забезпечені правовим захистом, що захищає права продавця на користування марковою назвою або знаком, називається: 1) торговельним знаком; 2) авторським правом; 3) фабричною маркою; 4) товарним знаком; 5) товарним ім‘ям. 7. Маркування упаковки включає: 1) кодування та етикетки; 2) етикетки та ярлики; 3) кодування та ярлики; 4) етикетки та рекламу; 5) рекламу та ярлики. 8. Оцінка упаковки з погляду її привабливості і можливості просування на ринку називається: 1) тестом покупців; 2) дилерським тестом; 3) інженерним тестом; 4) нормативним тестом; 5) візуальним тестом. 9. До особливих характеристик сервісу не належить: 1) неможливість збереження; 2) невід‘ємність від виконавця; 3) нематеріальність; 4) гнучкість; 5) можливість зміни якості в часі. 10. Показник загальної кількості товарів номенклатури називається: 1) насиченістю; 2) глибиною; 3) шириною; 4) гармонійністю; 5) зіставлюваністю.
Тема 6: ЖИТТЄВИЙ ЦИКЛ ПРОДУКТУ ТУРИСТИЧНОЇ ІНДУСТРІЇ. План. 1. Поняття та етапи життєвого циклу товару. 2. Типи кривих життєвого циклу товару. 3. Модифікація ринку, товару та комплексу маркетингу. Ключові поняття: етапи життєвого циклу, типи кривих, стратегії, модифікація ринку, модифікація товару, модифікація комплексу маркетингу. Читайте також:
|
||||||||
|