Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Практичне завдання 1. Ділова гра «Відбір кадрів в організації»

Мета:

Навчитися формулювати професійні вимоги до працівника, виходячи з особливостей підприємства; формувати документаційне забезпечення підбору персоналу, здійснювати відбір персоналу.

Порядок проведення ділової гри.

Учасники ділової гри мають виконати наступні види робіт.

1.Формування команд по 6-8 осіб, виходячи з професійних інтересів. Раціонально створити не більше чотирьох команд.

2. Визначення типу підприємства (моделі підприємства), де проводитиметься підбір працівників, та його організаційно-правової форми.

3.Визначення вакантної посади, для якої проводитиметься підбір працівників.

4.Розподіл функцій між членами команди, щодо виконання елементів ділової гри. В межах кожної команди визначається група з 4-5 осіб, що виконуватимуть ролі претендентів на вакантні посади в організації інших команд.

5.Побудова методом мозкового штурму професійної моделі та моделі службової кар’єри працівника за наведеною формою (додаток В.2, В.3).

6.Підготовка рекламного оголошення в газету, що має лаконічно й точно визначати вимоги до претендента та умови його найму.

7.Підготовка форми анкети кандидата на вакантну посаду з включенням питань, що дадуть найбільш повне уявлення про претендента ще до особистої зустрічі з ним.

8.Заповнення членами команд, які виступають претендентами на вакантну посаду, анкет кандидатів на вакантні посади, що розроблені та пропонуються іншими робочими групами.

9.Підготовка членами команд, які виступають претендентами на вакантну посаду, рекомендацій з попереднього місця роботи чи навчального закладу.

10. Здійснення командами попереднього відбору кандидатів на посаду на підставі їх анкет.

11. Планування підготовчих заходів для проведення співбесіди, що включають, крім формування стратегії співбесіди (додатки В.4-7) (підготовка питань для співбесіди), визначення і підготовку приміщення, вибір форми проведення співбесіди, запрошення співробітників з інших підрозділів, керівника організації і тощо.

12. Підготовка форми оціночного листа співбесіди, що буде використовуватись співробітником відділу кадрів у ході співбесіди для стислих нотаток, зауважень, що стосуються кандидата.

13. Проведення оцінки претендентів на вакантні посади за допомогою тестів, методики яких запозичуються студентами з наукової літератури, електронних джерел (найменування та короткий опис основних методик наведено в додатку В.8).

14. Проведення співбесіди з учасниками ділової гри - претендентами на вакантні посади.

15. Оцінювання кандидатів і прийняти рішення про прийом на роботу тих, хто найбільше відповідає «ідеальній» професійній моделі працівника по конкретній посаді.

16. Підготовка підсумкової доповіді команди тривалістю не більш 5 хв.

17. Проведення командної експертної оцінки якості роботи учасників команд за наведеною формою (додаток В.9-10).

18. Формування журі (з кожної команди по одному члену журі) та проведення експертної оцінки результатів роботи команд-конкурентів за наведеною формою (додаток В.11).

19. Підведення підсумків гри та оцінка роботи команд викладачем.


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 928

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ | Методика проведення.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.