Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес управління товаром. Асортиментна політика фірми.

 

Управління товаром здійснюється на трьох рівнях —на рівні марки, на рівні товарного асортименту, на рівні товарної номенклатури. Рис. 4.21 презентує рішення, які прий­маються на кожному півні.

 

 

МАРКА

Марочні товари надають певні переваги обом сторонам процесу обміну — спожива­чам і продавцям (виробникам та посередникам). Так, для покупців наявність у прода­жу марочних товарів означає зниження ризику помилкового рішення під час купівлі, грунтуються на власному суб'єктивному ставленні споживачів до продуктів, що мають певну марочну назву, і є наслідком споживання товарів під цією маркою в минулому.
Одна із суттєвих переваг марочних товарів для фірм-виробників — "страхування" від загрози цінової конкуренції, оскільки чутливість цін на такі товари менша, що своєю чергою дає змогу підтримувати певний рівень цін на товари навіть тоді, коли конку­ренти застосують агресивну цінову стратегію. Крім того, завдяки популярності пев­них марочних товарів у споживачів, торгівля охочіше погоджується на реалізацію ві­домих торгових марок. Виграє і торгівля, оскільки просування марочних товарів потребує менших витрат і зусиль і дозволяє використовувати більшу торгову націнку.

ТОВАРНИЙ АСОРТИМЕНТ + НОМЕНКЛАТУРА

Якщо фірма виготовляє або продає на ринку не один, а кілька товарів, а здебільшого так і буває, або навіть кілька товарних ліній, виникає питання щодо раціонального товарного асортименту і товарної номенклатури.

Товарна лінія (асортиментна група) - група товарів, яка має схожі споживчі характеристики (подібність функціонування) або призначається для задоволення певної потреби. (Наприклад, товарна лінія "холодильники", "пилососи".)

Товарний асортимент - сукупність усіх асортиментних груп товарів, які пропонуються конкретною фірмою.

Товарна номенклатура, або товарний мікс, - сукупність всіх асортиментних груп і товарних одиниць, які пропонуються фірмою для продажу. Отже, товарний асортимент і товарна номенклатура пов'язані як часткове і ціле.


Читайте також:

  1. C. 3. Структурна побудова управління організаціями.
  2. CMM. Групи ключових процесів
  3. CMM: зрілість організацій і процесів
  4. ERP і управління можливостями бізнесу
  5. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  6. II. Поняття соціального процесу.
  7. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  8. ISO 15504. Процес атестації
  9. ISO9000. Як працює система управління якістю
  10. IV. План навчального процесу.
  11. IV. Політика держав, юридична регламентація операцій із золотом.
  12. Iзобаричний процес




Переглядів: 1802

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Якість товарів та способи її забезпечення | АСОРТИМЕНТНА ПОЛІТИКА ФІРМИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.