МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.Важливе місце при вивченні курсу “Стратегічне управління” належить розгляду різноманітних задач з вироблення напрямку розвитку, включаючи розробку цілей, постановку задач і формулювання стратегії. На ранній стадії процесу вироблення напрямку керуючої стратегії потрібно сформувати представлення про те, куди вести організацію і відповісти на запитання "що таке наш бізнес і яким він буде?". Добре обмірковане формулювання місії компанії допомагає направити зусилля організації по шляху, що визначило керівництво, і створити сильне почуття організаційної ідентичності. Ефективне стратегічне бачення повинне бути ясним, здатним кинути виклик і надихаючим, воно готує фірму до майбутнього і має сенс у даній ринковій обстановці. Добре обміркована і добре сформульована місія служить віхою на довгостроковому напрямку розвитку компанії. На наступній стадії дослідження студенти мають перейти до розглядання наступного кроку підприємства по виробленню напрямку діяльності: постановка стратегічних і фінансових цілей, яких повинна досягти організація. Цілі перетворюють місію в специфічне завдання для виконання. Погоджені і поставлені цілі повинні бути важкими, але досяжними, повинні бути обговорені терміни і методи їхнього виконання. Іншими словами, цілі повинні бути розмірними і мати кінцеві терміни виконання. Наступний крок містить у собі вироблення стратегії для досягнення цілей, поставлених у кожній сфері діяльності організації. Корпоративна стратегія необхідна для досягнення цілей на рівні корпорації, ділові стратегії - на рівні господарського підрозділу. У дійсності стратегічний план організації являє собою сукупність уніфікованих і взаємозалежних стратегій. Як правило, вироблення стратегії скоріше є задачею зверху вниз, чим навпаки. Стратегія нижнього рівня підтримує і доповнює стратегію вищого рівня і вносить вклад у досягнення цілей на більш високому рівні, що охоплює всю компанію. При вивчені теми необхідно не забувати, що стратегія формується як зовнішніми, так і внутрішніми умовами. Основне зовнішнє оточення - це соціальні, політичні, демографічні, наукові і суспільні фактори; привабливість галузі; ринкові можливості і погрози для компанії. Головні внутрішні умови наступні: конкурентні можливості, особисті амбіції, філософія й етика керівництва, загальна культура компанії і загальні цінності. Гарна стратегія в ідеалі повинна чітко відповідати всім цим умовам. Слід звернути увагу на те, що стратегічний підхід до управління має переваги, які необхідно знати.
Читайте також:
|
||||||||
|