МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ВИВЧЕННЯ ТЕМИ.
Недостатньо лише проаналізувати вплив зовнішнього та внутрішнього середовищ у розрізі їх окремих підсистем, поставити діагноз про конкурентоспроможність підприємства, треба обґрунтувати значущість і рівень впливу на подальший розвиток організації окремих факторів та їх груп. Для цього в процесі вивчення першого питання потрібно навчиться аналізувати зовнішнє та внутрішнє середовища в їх взаємозв’язку та залежності. Стратегічний баланс - це певне поєднання негативно та позитивно впливаючих на діяльність підприємства факторів (загроз і можливостей), що об’єктивно існують у зовнішньому оточенні підприємства та суб’єктивно оцінені керівниками, з відносно сильними та слабкими сторонами у функціонуванні підприємства. Одним з найпопулярніших інструментів стратегічного управління, який дозволяє побудувати стратегічний баланс, і проаналізувати можливі стратегії підприємства у ринковому середовищі, є так званий SWОT-аналіз. SWОT-аналіз – це аналіз, спрямований на визначення (у загальних рисах) корпоративної стратегії компанії з урахуванням впливу зовнішнього і внутрішнього середовища одночасно. Для розробки стратегій недостатньо констатувати вплив тих чи інших факторів середовища. Щоб забезпечити виживання підприємства у довгостроковій перспективі, необхідно прогнозувати тенденції розвитку. У другому питанні необхідно приділити особливу увагу вивченню найважливіших функцій прогнозування, розглянути різні варіанти використання прогнозів у стратегічному плануванні, знати мету будь-якого прогнозу. Основними методами прогнозування, що використовуються в стратегічному плануванні, є: методи екстраполяції; експертні методи; методи моделювання. Але найбільш ефективній прогноз можна зробити використовуючи комбінацію методів. У стратегічному управлінні найбільшого поширення набула розробка сценаріїв розвитку подій. К методам розробки сценаріїв відносяться: метод посилань, метод системи діаграм, метод критичних полів, метод “заголовків газет”, метод “логіки можливого розвитку”, матриця перехресного впливу подій. На практиці сценарії використовуються для формування стратегії, розробки стратегічних планів і програм. Всі ці методи необхідно розглядати при вивчені третього питання, приділяючи особливу увагу тим методам, які використовуються на підприємствах України.
Читайте також:
|
||||||||
|