МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. Скориставшись додатком 7 показати графічно динаміку виробництва найважливіших видів продукції машинобудування. У чому полягає пріоритетне завдання комплексу? 2. На основі додатку 8 скласти графіки, які показують динаміку виробництва побутової техніки в Україні. Вказати причини значного зменшення за останні роки виробництва побутової техніки? 3. Схематично зобразити галузеву структуру машинобудівного комплексу України. Назвати головні центри машинобудування України. 4. Схематично зобразити галузеву структуру хімічної промисловості України. Вказати головні райони розвитку хімічної промисловості. 5. Схематично зобразити галузеву структуру лісової промисловості України. Чинники розміщення галузі. 6. За даними додатку 8а показати графічно динаміку виробництва окремих видів хімічної продукції. Зробити письмовий аналіз. 7. За даними додатку 9 показати графічно динаміку виробництва найважливіших видів будівельних матеріалів в Україні. Зробити письмовий аналіз. 8. Схематично зобразити галузеву структуру будівельного комплексу України. Вказати принципи розміщення галузей.
Рекомендовані задачі [15;16;21;27;32]
Практичне заняття № 9. Агропромисловий та транспортний комплекси і зв'язок України Мета: · розкрити роль і місце агропромислового комплексу (АПК) в економіці України, ознайомити з його структурою та особливостями розміщення головних його галузей; · вивчити особливості розвитку і розміщення окремих видів транспорту і зв’язку України, передумови поглиблення територіального поділу праці, зростання масштабів транспортно-економічних зв’язків, головні проблеми та шляхи подальшого розвитку і вдосконалення транспортної інфраструктури держави і зв’язку.
Знати: – структуру сільського господарства та особливості сільськогосподарського виробництва; – особливості розміщення окремих галузей агропромислового комплексу; – роль харчової промисловості у формуванні експортного потенціалу та задоволення життєвих потреб населення; – проблеми та перспективи розвитку агропромислового комплексу у сучасних умовах; – суттєві ознаки понять “транспортний вузол”, “вантажообіг”, “пасажирообіг”; – роль української транспортної системи у здійсненні міжнародних перевезень; – стан розвитку і розміщення підприємств зв’язку; – проблеми та перспективи розвитку транспортного комплексу в сучасних умовах; – проблеми і перспективи розвитку інформаційного сектора економіки в Україні.
Вміти: – характеризувати галузі сільського господарства; – наводити приклади змін, які відбуваються у сільському господарстві на сучасному етапі; – аналізувати динаміку валового збору сільськогосподарських культур в усіх категоріях господарств; – робити висновки про причини проблем у сільському господарстві та перспективи розвитку галузі; – аналізувати чинники розміщення підприємств харчової промисловості; – визначати техніко-економічні особливості різних видів транспорту; – аналізувати динаміку пасажирообігу транспорту загального користування; – робити висновки про роль транспорту в господарстві країни; – визначати роль і значення системи зв’язку для економічного розвитку країни.
Питання для обговорення 1. Сучасний стан, регіональні особливості розвитку і розміщення галузей агропромислового комплексу. 2. Проблеми і перспективи розвитку агропромислового комплексу в сучасних ринкових умовах. 3. Необхідність подолання кризи в сільському господарстві країни. Проблеми створення ринку сільськогосподарських земель і аграрних бірж. 4. Сучасний стан, регіональні особливості розміщення, проблеми і перспективи розвитку транспортного комплексу (залізничного, автомобільного, водного, повітряного і трубопровідного транспорту). 5. Транспортний потенціал України. Проблеми і перспективи його використання. 6. Роль і значення системи зв’язку для економічного розвитку країни. Проблеми і перспективи розвитку інформаційного сектора економіки в Україні.
Питання для самостійного вивчення 1. Необхідність екологізації галузей агропромислового комплексу в сучасних умовах. 2. Соціально-економічні, екологічні і ресурсні проблеми розвитку і розміщення агропромислового комплексу. 3. Аналіз основних характеристик розвитку і розміщення галузей агропромислового комплексу. 4. Соціально-економічні та екологічні проблеми розвитку та розміщення транспортного комплексу в Україні. 5. Стан розвитку і розміщення підприємств зв’язку. Читайте також:
|
||||||||
|