МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. За даними додатку 13 графічно відобразити динаміку прямих інвестицій в Україну за 2001-2010 рр. Назвати найбільших інвесторів в українську економіку. 2. Скориставшись даними додатку 14 України визначити частку кожної з областей в експорті та імпорті України. Які області України є лідерами експортно- імпортних операцій? Відповідь обґрунтуйте. 3. Скориставшись даними додатку 15 графічно відобразити обсяги експорту-імпорту товарів за регіонами. Зробити висновки. 4. За даними додатку 13 побудувати секторні діаграми з відображенням частки окремих регіонів світу в інвестуванні економіки України та проаналізувати їх. Практичне заняття № 14. Наукові засади раціонального природокористування Мета · вивчити суть поняття “Екологія” як наука, основні екологічні закони; · ознайомити з принципами функціонування системи “природа–господарство–населення”; · вивчити сучасні концепції взаємодії суспільства і природи.
Знати: – предмет, завдання і методи «Екології» як науки та концепції взаємодії суспільства і природи; – принципи функціонування системи “природа–господарство–населення”; – теоретичні і практичні аспекти гармонізації відносин суспільства і природи; – основні форми, обсяги і наслідки антропогенного впливу на навколишнє середовище.
Вміти: – визначати сукупність форм проявів антропогенного впливу на навколишнє середовище; – оцінювати особливості регіонального розвитку з урахуванням антропогенних впливів на природні системи.
Питання для обговорення 1. Екологія, як основа гармонізації суспільства і природи. 2. Природокористування: ресурсні, економічні, соціальні та екологічні аспекти. 3. Сучасні концепції взаємодії людини і навколишнього середовища. 4. Основні форми, об’єми і наслідки антропогенного впливу на навколишнє середовище. 5. Система управління економічною безпекою в Україні. 6. Загальні функції державної системи екологічного управління. 7. Соціальні функції державного екологічного управління.
Питання для самостійного вивчення 1. Основні форми, обсяги і наслідки антропогенного впливу на навколишнє середовище. 2. Парниковий ефект, проблеми озонової діри, кислотних дощів. 3. Опустелювання. Природні і антропогенні катастрофи та надзвичайні ситуації. 4. Проблеми перенаселення, перевиробництва і перезабруднення. 5. Проблеми утилізації відходів. 6. Філософсько-екологічна методологія збереження життя на Землі. 7. Формування нового екологічного мислення. 8. Соціальна екологія та її проблеми. 9. Екологія людини – біологічні і соціальні аспекти. Етноекологічні проблеми. 10. Роль та завдання екологічної освіти та виховання Читайте також:
|
||||||||
|