МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Практичні завдання1. На картосхему позначити зони екологічного лиха в Україні. 2. Використовуючи дані додатку 24 проведіть, групування регіоні України за рівнем антропогенного навантаження.
Рекомендовані задачі [25;26] Практичне заняття № 15. Екологічний моніторинг і система екологічної інформації. Управління та правовий захист навколишнього середовища Мета · ознайомити з організацією і веденням спостережень за станом навколишнього природного середовища; · вивчити систему чинних стандартів і норм оцінки стану навколишнього природного середовища і природокористування; · вивчити систему управління природокористуванням в Україні; · ознайомити з нормативно-правовою базою охорони довкілля в Україні.
Знати: – зміст і значення екологічного моніторингу; – види екологічного моніторингу, його організацію і ведення спостережень; – систему чинних стандартів і норм оцінки стану навколишнього природного середовища і природокористування; – суб’єкти екологічного моніторингу в Україні. Вміти: – оцінювати регіональні аспекти антропогенного впливу на навколишнє середовище; – проводити оцінку забруднень окремих компонентів навколишнього природного середовища; – проводити характеристику екологічного навантаження на довкілля окремими галузями господарства і виробництва; – систематизувати екологічну інформацію, проводити її обробку.
Питання для обговорення 1. Поняття про екологічний моніторинг. 2. Суб’єкти екологічного моніторингу в Україні. 3. Види екологічного моніторингу довкілля. 4. Напрями розвитку екологічного моніторингу довкілля в Україні.
Питання для самостійного вивчення 1. Основні положення Закону України “про охорону навколишнього природного середовища”. 2. Юридичні аспекти взаємодії суспільства та природи. 3. Закони, нормативні акти України про охорону довкілля. 4. Завдання екологічного менеджменту і екологічного маркетингу? 5. Значення геоінформаційних систем. 6. Основні розділи і зміст Червоної книги України.
Практичні завдання 1. Скласти структурну схему органів екологічного управління в Україні. 2. На контурну карту нанести заповідники України. 3. Схематично зобразити видову структуру екологічного моніторингу. 4. Використовуючи дані додатку 24, провести аналіз: · регіональної структури викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря; · темпів зростання забруднених вод у поверхневі водні об’єми.
Рекомендовані задачі [28;31] Практичне заняття № 16. Економічний механізм раціонального природокористування та охорони навколишнього середовища Мета · ознайомити зі змістом економічних важелів управління природокористувнням і охороною довкілля; · вивчити методи економічної оцінки природних ресурсів; · проаналізувати систему платежів за використання природних ресурсів в Україні; · вивчити методи оцінки екологічних збитків і впливів; · розкрити механізм відшкодування екологічних збитків.
Знати: – зміст економічних важелів управління природокористувнням і охороною довкілля; – методи економічної оцінки природних ресурсів; – систему платежів за використання природних ресурсів в Україні; – методи оцінки екологічних збитків і впливів; – механізм відшкодування екологічних збитків. Вміти: – проводити економічну оцінку природних ресурсів; – розраховувати платежі за використання природних ресурсів; – розраховувати платежі за забруднення навколишнього природного середовища; – розробляти практичні заходи щодо стимулювання раціонального природокористування на основі інструментів податкової, митної, кредитної і цінової політики, екологічного страхування.
Питання для обговорення 1. Економічні заходи природокористування та охорони довкілля. 2. Економічна оцінка природних ресурсів. 3. Платежі і збори за використання природних ресурсів, забруднення навколишнього середовища. 4. Податкова екологічна політика та економічні інструменти митної політики. 5. Цінові інструменти, субсидії, дотації, гранти, і премії в контексті розвитку економічного механізму природокористування. 6. Екологічне страхування і фонди охорони навколишнього природного середовища. Питання для самостійного вивчення 1. Взаємозв’язок між економікою та екологією. 2. Поняття про еколого-економічні системи. 3. Економічні важелі раціонального природокористування: прямі і побічні. Читайте також:
|
||||||||
|