Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Процес проведення аудиту та його стадії

Аудит, як інформаційна цілісна система, функціонує у певному технологічному режимі, тобто упорядковано та здійснюється в певній послідовності.

Під терміном “технологія” у довідковій літературі розуміють: 1) сукупність знань, відомостей про послідовність окремих виробничих операцій у процесі виробництва чого-небудь; 2) сукупність способів обробки або переробки матеріалів, виготовлення виробів, проведення різних виробничих операцій тощо; 3) методи, прийоми, режим роботи, послідовність операцій і процедур. Отже, в кожному з вищенаведених визначень присутнє поняття “послідовність”.

З точки зору аудиту, технологія перетворюється в засіб практичної роботи, є предметом теоретичного конструювання і осмислення діяльності аудитора, що зумовлює необхідність зрозуміти сутність, місце, структуру та особливості технології аудиту в діяльності аудиторських фірм.

Розробка і використання в аудиторській практиці технології аудиту є одним з основних шляхів удосконалення аудиту, оскільки від повноти і наукової обґрунтованості технології залежить покращення праці аудиторів, раціональність, ефективність і результативність їх дій.

Технологія аудиту – це науково-організований процес аудиту, який передбачає виконання аудиторських робіт у певній послідовності за окремими стадіями, тісно пов’язаними між собою, що утворюють єдину систему для вирішення поставлених завдань. Включає 4 стадії (рис. 6.1).

Рис. 6.1. Стадії технології аудиту

Отже, технологія аудиту – це організація і проведення аудиту від моменту реклами послуг аудиторських фірм до передачі висновку замовнику.

Необхідно розрізняти поняття “організація аудиторської діяльності” та “організація аудиту”.

Організація аудиторської діяльності– це комплекс заходів аудиторської фірми, спрямованих на повне забезпечення виконання договорів з клієнтами, ефективне використання майна фірми, зниження витрат діяльності та отримання прибутку.

Організація аудиту – це встановлений аудиторською фірмою порядок і технологія виконання договірної роботи суб’єктами аудиту при узгодженні зусиль і способів виконання з метою забезпечення максимальної ефективності використання аудиторської праці при виконанні умов договору.

Найбільш широко розглянута в літературі організаційна стадія. На практиці вона здобула найбільшу популярность. Перш за все, це – реклама, адже аудитори можуть надавати будь-які не заборонені законодавством послуги – від навчання до захисту клієнтів у судах.

На цьому етапі менеджери знаходять клієнтів, домовляються за високі ціни. Цей етап є суто комерційним, а тому фірми йому приділяють найбільшу увагу, він не вимагає від співробітників спеціальних знань в області обліку та контролю.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. CMM. Групи ключових процесів
  3. CMM: зрілість організацій і процесів
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  6. II. Організація і проведення спортивних походів
  7. II. Поняття соціального процесу.
  8. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  9. II. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ ТА ОЦІНКИ ПОТОЧНИХ ТА ПІДСУМКОВИХ ЗАНЯТЬ (ЗМІСТОВИХ МОДУЛІВ).
  10. III. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ КУРСОВОЇ РОБОТИ
  11. ISO 15504. Процес атестації
  12. IV. План навчального процесу.




Переглядів: 1157

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РЕЄСТРАЦІЙНА КАРТКА | Її можуть виконувати фахівці, які не мають бухгалтерської освіти. Методична і результативна стадії – це діяльність професіоналів. Саме вони сьогодні найменш розроблені.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.