Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

1.Знати зміст лекції і вміти відповідати на контрольні питання.

2.Записати в зошиті визначення понять модернізм та його риси, етапи розвитку.

3. Записати значення есе «Джакомо Джойс» у розвиткові модерністичної літератури.

Питання для самоконтролю

v Схарактеризуйте особливості модернізму як літературного напряму.

v Назвіть засновників модернізму.

v Що таке «потік свідомості»?

v Розкажіть про життєвий шлях письменника; назвіть його найвідоміші твори.

v Які новації запровадив письменник у романі «Улісс»?

v Розкрийте художню своєрідність мініатюри «Джакомо Джойс».

 

Тема заняття: Михайло Булгаков. Життя і творчість.

Мета заняття:ознайомитися з життєвим та творчим шляхом М. Булгакова, розглянути питання його зв'язок з Україною, створити основу для аналізу роману «Майстер і Маргарита».

 

План вивчення

1. Життєві і творчі пошуки М. Булгакова.

2. Булгаков і Україна.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Завдання
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 482

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
У модернізмі вирізняють ранній та зрілий періоди. | Теоретичний матеріал

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.