МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Та заключна статтяПіслямову та заключну статтю — як елементи довідкового апарату видання — розміщують після основного тексту. Набирають післямову чи заключну статтю завжди шриф-тами тієї ж гарнітури, що і основний текст, але кеглем, заниженим на 2 п. Часто вибір кегля та інтерліньяжу диктується значимістю та розміром цього тексту, а також типом видання. Верстають післямову зразу після авторського тексту з непарної сторінки. При наявності в книзі післямови і біографії автора раніше заверстують післямову. Покажчики Покажчики — довідковий матеріал, який допомагає читачеві швидко знайти потрібний текст у виданні. За призначенням покажчики поділяються на пред-метні, термінологічні, іменні, географічні, хронологічні і покажчики заголовків. Інколи зустрічаються в книгах і комбіновані покажчики. За характером оформлення покажчики бувають анотовані (з короткими відомостями про приведені імена, пояснення-ми термінів) і «глухі покажчики» (тільки з посиланнями на сторінки видання). В «глухих покажчиках» посилання на сторінки від термінів нічим не виділяють і відбивають пробілом шириною в половину кегля шрифту, яким набраний покажчик; в аното-ваних покажчиках після терміну, який, як правило, набира- ють шрифтом з виділеннями, ставлять крапку і тире або тільки тире. Цифри — посилання на сторінки —набирають шрифтом, який відрізняється від основного, — курсивом чи напівжирним. Покажчики набирають кеглем на ступінь нижчим від основного тексту, інколи на зменшений формат. Кожний рядок покажчика починають з лівого краю колонки, наступні рядки дають з втяжкою. Якщо покажчик складається з загальних і поодиноких понять, тоді наступні звичайно набирають з невеликим відступом від лівого краю. Кожний покажчик починають з нової сторінки зі спуском, перший з покажчиків бажано починати на непарній сторінці. Першим завжди верстають іменний покажчик, а останнім — покажчик заголовків для багатотомних творів. Іноді рядки покажчиків дуже короткі, тоді в цьому випадку текст краще набирати і верстати в дві колонки. Усі покажчики розміщують у самому кінці видання, за ними можуть бути заверстані лише зміст і випускні дані. Зміст Зміст — система заголовків усіх більш чи менш значимих частин книги з вказівкою сторінок, де вони розміщені. Зміст може бути заверстаний в кінці чи на початку видання. Розташування його залежить від ряду факторів, головними з яких є обсяг і умови користування книжки. Особливості складання змісту — наявність шрифтів най-різноманітніших накреслень, велика кількість різних відступів і втяжок, вирівнювання розрядів цифр у номерах сторінок і рядів крапок, які відокремлюють кінець тексту в кожній позиції від цифр. У більшості випадків зміст набирають шрифтами зниже-ного кегля в порівнянні з основним. Зміст завжди верстають зі спуску. Інколи він може займати неповну сторінку, тоді його, коли немає інших вказівок видавництва, розміщують на оптичній середині сторінки. Зміст на початку видання верстають у технічних, довід-кових, навчальних і наукових книгах — відразу за титульним аркушем і його зворотом, епіграфом, посвятою, на окремій сторінці з непарної сторінки. ЛІТЕРАТУРНО-ХУДОЖНЄ ВИДАННЯ Читайте також:
|
||||||||
|