МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Список використаної літературиРозподіл навчального навантаження як спеціальне питання правового регулювання праці працівників школи. Поняття трудового договору. Обов’язки працівників та роботодавців. ОСНОВИ ПРАВОВОГО РЕГУЛЮВАННЯ ПРАЦІ ПРАЦІВНИКІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ 1. Юридична обізнаність керівника загальноосвітнього закладу. 4. Трудова дисципліна в загальноосвітньому закладі. 1. Внутришкольное управление /Сост. Т.Е. Заводова. – Мн.: Красико-Принт, 2005. – 128 с. 2. Єльнікова Г. Управлінська компетентність. – К.: Ред. загальнопед. газ., 2005. – 128 с. 3. Кишеньковий довідничок. Основи права. /Автор-упорядник Бармак М. – Тернопіль–Астон, 2004. – 368 с. 4. Ротань В.Г. та ін. Науково-практичний коментар до законодавствуа України про працю /В.Г. Ротань, І.В. Зуб, Б.С. Стичинський. – 6-те вид. доп. і переробл. – К.: А.С.К., 2005. – 976 с. 5. Управління навчальним закладом: Навчально-методичний посібник. У двох частинах. Ч.1. Абетка менеджера освіти /В.В.Григораш, О.М. Касянова, О.І. Мармаза та ін. – Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2004. – 160 с. 6. Управління навчальним закладом: Навчально-методичний посібник. У двох частинах. Ч.2. Ключ до професійного успіху /В.В.Григораш, О.М. Касянова, О.І. Мармаза та ін. – Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2004. – 152 с. 7. Юридичний довідник керівника /Упоряд. О. Смирнов. – К.: Вид. дім «Шкіл. світ»: Вид. Л. Галіцина, 2005. – 120 с. 1. Юридична обізнаність керівника загальноосвітнього закладу. Робота сучасної школи визначається дією економічних важелів. Мова йде про підвищення заробітної платні залежно від стану і від присвоєних звань вчителям, категорій викладачам, майстрам виробничого навчання (наприклад, низькі результати чергової атестації дозволяють зняти з педагога встановлену категорію, яка передбачає конкретну оплату праці). Все вищезазначене потребує від керівника не тільки знань з економіки, політекономії, а й державного законодавства. Найбільш важливим є останнє, тому що сучасний керівник школи або будь-якої її ланки наділений правами та обов’язками, які потребують від нього захисту прав і законності. Звідси випливає тісний зв’язок науки управління школою з юридичними науками. Насамперед слід сказати про загальні соціальні права та обов’язки кожного члена колективу, які визначені законодавством держави. Будь-який керівник неодмінно повинен захищати права педагога, використовуючи не тільки загальні закони, але й Закони України «Про освіту», «Про охорону дитинства», діючі постанови та положення Міністерства освіти. Україна – єдина держава країн СНД, що має освітні закони прямої дії «Про дошкільну освіту» (від 20 грудня 2001 р. № 2509-ІІІ), «Про загальну середню освіту» (від 13 травня 1999 р. № 651-XIV), «Про позашкільну освіту» (від 20 грудня 2001 р. № 2120-ІІІ), «Про професійно-технічну освіту» (від 10 лютого 1998 р. № 103/98-ВР), «Про вищу освіту» (від 17 січня 2002 р. № 2984-ІІІ) і низку підзаконних актів з питань загальної, середньої, позашкільної, професійно-технічної та дипломної освіти. Стратегічний план щодо впровадження змін на всіх рівнях освіти – від початкової до вищої – містить Національна доктрина розвитку освіти, прийнята на ІІ Всеукраїнському з’їзді працівників освіти у жовтні 2001 р. і затверджена Указом Президента України від 17 квітня 2002 р. № 347. Але обізнаності з цими документами – недостатньо, тому що будь-якому керівникові доводиться приймати на роботу, звільняти, використовувати моральні та матеріальні заохочення та покарання, укладати різні договори. Тому наука управління використовує ті положення юридичної науки, які необхідні для нормального здійснення процесу управління. Керівник загальноосвітнього закладу має добре знати адміністративне право, за допомогою якого регулюються взаємовідносини як між членами управлінського апарату, так і між всіма членами керованої та керуючої системи, а також трудове, господарське законодавство, яке встановлює правові кордони у діяльності керівника. Читайте також:
|
||||||||
|