Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Філософія Нового часу. Німецька класична філософія.

Філософія Нового часу. Німецька класична філософія.

Середньовічна філософія. Філософія епохи Відродження.

Філософія Стародавнього світу.

1. Проблема «Схід-Захід» у сучасній філософії.

2. Розвиток натурфілософії Еллади.

3. Ідеї та представники класичного періоду античної філософії: софісти, Сократ, Платон, Аристотель.

4. Загальні риси та провідні школи філософії доби еллінізму.

 

Основні поняття і категорії: першооснова сущого, архе, натурфілософія, космоцентризм, антропоцентризм, атомізм, діалектика, ідея, матерія і форма, органон, релятивізм, гедонізм, атараксія, фаталізм, еманація, віра, геоцентризм, геліоцентризм.

Теми рефератів:

Þ Виникнення філософії в Індії.

Þ Виникнення філософії в Китаї.

Þ Вчення Платона про державу.

Þ "Політика" Аристотеля.

Семінар :

1. Зміна парадигми філософського мислення при переході від Античності до Середньовіччя.

2. Філософія періоду патристики. Августин Блаженний.

3. Середньовічна схоластика. Проблема універсалій, Тома Аквінський.

4. Поняття Відродження і провідні напрями ренесансного філософствування.

5. Натурфілософія Ренесансу.

 

Основні поняття і категорії: батьки церкви, два гради, теоцентризм, творіння, одкровення, сутність та існування, надприродне знання, природне знання, логіка, універсалії, реалізм, номіналізм, істини віри, істини розуму, гуманізм, антропоцентризм, пантеїзм.

Теми рефератів:

Þ Містика і схоластика як основні напрями філософії Середньовіччя: порівняльний аналіз.

Þ Виникнення перших університетів.

Þ Внесок схоластики у створення умов для розвитку науки.

Þ Перші італійські гуманісти.

Семінар :

1. Формування філософії Нового часу. Емпіризм як напрям філософії Нового часу.

2. Раціоналістична філософія Нового часу.

2. Основні ідеї філософії Просвітництва.

 

Основні поняття і категорії: картина світу, науковий метод, раціоцентризм, раціоналізм, емпіризм, сенсуалізм, суб’єкт, об’єкт, субстанція, індукція, дедукція, природний стан, громадянський стан, суспільний договір, суспільне середовище, суспільний прогрес, монади, матерія;

Теми рефератів:

Þ Формування науки Нового часу.

Þ Просвітницька ідея суспільного договору.

Þ Французькі просвітники про "природу людини".

Þ Основна ідея праці П. Гольбаха "Система природи".

Семінар :

1. Місце німецької класичної філософії в історії філософії

2. Теоретична і «практична» філософія І. Канта.

3. Діалектичний ідеалізм Г.В.Ф. Гегеля.

4. .Зміст «антропологічного принципу» філософії Л.Фейєрбаха.

 

Основні поняття і категорії: картина світу, науковий метод, раціоцентризм, раціоналізм, емпіризм, сенсуалізм, суб’єкт, об’єкт, субстанція, індукція, дедукція, природний стан, громадянський стан, суспільний договір, суспільне середовище, суспільний прогрес, монади, матерія;

активність суб’єкта, коперніканський переворот, апріоризм, категоричний імператив, діалектика, діалектична логіка, розвиток, суперечності, заперечення заперечення, філософський метод, філософська система, антропологічний принцип, родові сутнісні сили людини, відчуження, релігія любові.

 

Теми рефератів:

Þ Формування науки Нового часу.

Þ Просвітницька ідея суспільного договору.

Þ Французькі просвітники про "природу людини".

Þ Основна ідея праці П. Гольбаха "Система природи".

Þ "Категоричний імператив" І. Канта.

Þ "Науковчення" Й. Фіхте.

Þ "Філософія тотожності" Ф. Шеллінга.

Þ Вплив філософії Л. Фейєрбаха на філософію К. Маркса.

 

Семінар :


Читайте також:

  1. IV. Вивчення нового матеріалу – 20 хв.
  2. IV. Вивчення нового матеріалу.
  3. IV. Вивчення нового матеріалу.
  4. IV. Подання нового матеріалу
  5. IІІ. Вивченняння нового навчального матеріалу.
  6. V. Вивчення нового матеріалу.
  7. V. Виклад нового матеріалу
  8. V. Закріплення нового матеріалу – 5хв.
  9. V. Пояснення нового матеріалу
  10. V.Пояснення нового матеріалу
  11. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  12. Академічна філософія кінця – XIX – поч. XX ст.




Переглядів: 1230

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Філософія, її походження, проблематика та функції. | Історія сучасної західної філософії.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.