МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
План-конспект урока 3 страница6. Приклади для розв’язування 1. Спростити. 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9)
10) 11) 12) 13) 14) 15) Замінити степінь з дробовим показником коренем. 16) 17) 6 2. Подати вираз у вигляді степеня. 1) 2) 3. Знайти значення виразу. 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16)
17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25)
5. Обчислити. 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13); 14) 15) 16)
6. Спростити вирази 1) 2)
7. Побудувати графік функції 1) 2)
8. Спростити вираз і знайти його значення 1)
2)
9. Знайти область визначення функції 1) 2)
10. Розв’яжіть показникові рівняння.
1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) *** 12) ** 13) ** 14) ** 15) * 16) * 17) * 18) ** 19) ** 20) * 21) * 22) * 23) * 24) * 25) ** 26) *** 27) ** 28) 29) 30) ** 31) ** 32) *** 33) *** 34) ** 35) * 36) * 37) * 38) *
Додатково***
1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 10. Розв’яжіть показникові нерівності. 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22)
11***. Розв’яжіть показникові нерівності.
1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 12 Обчислити логарифми 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29) 30) 31) 32) 33) 34)
13. Обчислити значення виразів 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 14. Розв’яжіть логарифмічні рівняння 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 23) 24) 25) 26) 27) 28) 29)
15***. Розв’яжіть логарифмічні рівняння 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) 14) 15) 16) 17) 18) 19) 20) 21) 22) 16. Розв’яжіть логарифмічні рівняння 1) 2) 3) 4) 5) 6) 7) 8) 9) 10) 11) 12) 13) * 14) * 15) * 16) * 17) ** 18) 19) 20) 21) 22) ** 23) ** 24) ** 25) *** 26) *** 27) ***
Розділ 5. ПОХІДНА ТА ЇЇ ВИКОРИСТАННЯ 1. Поняття похідної 2. Фізичний зміст похідної 3. Геометричний зміст похідної 4. Рівняння дотичної та нормалі до графіка функції 5. Правила диференціювання 6. Таблиця похідних 7. Похідна складних функцій 8. Використання похідних для дослідження функцій та побудови їх графіків 9. Приклади для розв’язування 1. Поняття похідної функції. Нехай задана функція визначена на відрізку . Візьмемо два значення та з області визначення функції. Різниця двох значень аргументу називається приростом аргументу: і значення функції в точках та . Різниця двох значень функції називається приростом функції: . Границя відношення приросту функції до приросту аргумента, якщо останній прямує до нуля, називається похідною функції в точці : 2. Фізичний зміст похідної: 1) Миттєва швидкість нерівномірного прямолінійного руху є похідна від функції, яка виражає залежність пройденого шляху від часу : Читайте також:
|
||||||||
|