Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття та природа змін, їх місце у діяльності підприємства

Література

Рівні змін та їх характеристика, методи адаптації команди до організаційних змін.

Класифікація змін.

Зміни і стабільність. Типи змін.

Внутрішні і зовнішні джерела змін.

Поняття та природа змін, їх місце у діяльності підприємства.

Тема 1, 2. ПРИРОДА, ДЖЕРЕЛА ТА НЕОБХІДНІСТЬ ПРОВЕДЕННЯ ЗМІН. ВИДИ ЗМІН

 

1. Гріфін Р., Яцура В. Основи менеджменту, Львів: Бак, 2001, с. 390-425.

2. Робинс, Стивен П., Коултер, Марл Менеджмент-М.:Изд. «Вильямс», 2002, с. 479-525.

3. П. Робінс, Стефан П., Де Ченцо Девід А., К.: Вид-во «Основи», с. 294-326.

4. Дафт Р.Л. Уроки лідерства.-М.: Експо, 2006, с. 18-130.

5. Садєков А.А., Гусєва О.Ю. Стратегія управління підприємством. Управління змінами. Електр. Конспект лекцій. Донецьк, ДНУЕТ, 2011.

6. Р. Салмон. Будущее менеджмента.

 

 

Зміна означає зміну середовища в якому працює організація, а також її внутрішньої структури, технології або працівників.

Тому розуміння того, коли і як впроваджувати зміни є дуже важливим завданням менеджменту.

В усьому світі можна спостерігати дивне явище: успішні організації, стикаючись з впливами і викликами зовнішнього середовища, виявляють нездатність адекватно реагувати. В чому причина? Невже пасивні або бездіяльні керівники? Навпаки, досвід показує, коли грядуть зміни, інтенсивність дій значно посилюється. Проблема в іншому ­– у виборі правильного вектору дій.

Це означає, що замість пошуку кардинально нових стежин розвитку організація продовжує рухатись тими ж стежками, що й раніше, щоправда з потроєною енергією.

В управлінні це явище звучить як активна інерція організації. Природа його полягає у фізичній активності інерції, коли тіло, рухаючись, здатне певний проміжок часу зберігати попередню траєкторію руху. Приклад, швидка зупинка автомобіля, ви падаєте в тому напрямку, в якому рухався автомобіль.

Для вияснення причин активної інерції розглянемо структуру організації (адже ми детально маємо розглянути організаційні зміни). Ми знаємо, що організація – це група людей, діяльність яких координується для досягнення загальної мети або спільних цілей. (Честер Бернард).

Всі організації мають спільні характеристики.

 

Рис. 1. Загальна системна модель організації

 

1. Всі організації використовують чотири види ресурсів (людські, фінансові, фізичні, інформаційні);

2. Будь-яка організація є відкритою системою, оскільки вона забирає ресурси із зовнішнього середовища. Продукція також реалізується у зовнішнє середовище. Інакще організація може існувати тільки у взаємодії із зовнішнім середовищем.

3. Всі організації здійснюють горизонтальний і вертикальний поділ праці. Поділ загальної роботи на її складові частини – це горизонтальний поділ праці. Результатом горизонтального поділу праці є формування окремих підрозділів (відділів, цехів, виробництва, ділянок, ін.).

У зв’язку з потребою координації діяльності підрозділів виникає вертикальний поділ праці. Це означає, що відокремлюється діяльність із координації дій від самих дій, що координуються.

Власне, діяльність з координації роботи інших людей у широкому розумінні є не що інше як управління організацією.

Управління змінами – це вміння досягати поставлених цілей шляхом використання праці, інтелекту і мотивів поведінки інших людей.

4. Всі організації мають структуру як сукупність підрозділів і зв’язків між ними, а також взаємовідносин між рівнями управління і функціональними сферами діяльності.

Глобальною метою організації є досягнення успіху, тобто досягнення поставлених цілей.

Складові успіху такі:

А) розвиток через поліпшення діяльності і її результатів;

Б) результативність і ефективність;

В) готовність та пристосування до змін;

Щоб бути успішною організація має бути результативною і ефективною.

Результативність означає, що робляться потрібні речі. Ефективність означає, що вірно і правильно створюються речі.

Успіх організації досягається у процесі виконання функцій управління, організування, лідерства і мотивації, контролю і контролінгу.

Управління організацією за стабільних умов і за умов змін – різні речі. Для цього слід розвивати різні підходи, технології і навички.

 


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. II. Поняття соціального процесу.
  3. IV група- показники надійності підприємства
  4. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V. Питання туристично-спортивної діяльності
  7. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А/. Поняття про судовий процес.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автоматизація банківської діяльності в Україні
  12. Автоматизація метрологічної діяльності




Переглядів: 2289

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація конфліктів | Внутрішні і зовнішні джерела змін

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.