Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Лекція 8 5 страница

1. Поняття змісту освіти, його розвиток, становлення і сучасний стан.

2. Єдність загальної, політехнічної та професійної освіти як основних компонентів змісту шкільної освіти.

3. Стандартизація освіти в основній школі. Базовий навчальний план середньої загальноосвітньої школи.

4. Гуманізація і демократизація змісту освіти засобами національної культури і традицій.

 

1. Поняття змісту освіти: розвиток, становлення і сучасний стан

Державні документи, що визначають зміст освіти та шляхи його вдосконалення:

1. Закони України „про освіту”(1996),

2. Державні стандарти загальної середньої освіти в Україні (1997),

3. „Про загальну середню освіту”(1999),

4. Державна національна програма „Освіта” /Україна XXI століття/,

5. Національна доктрина розвитку освіти в Україні в XXI столітті (2002),

6. Концепція загальної середньої освіти (12-річна школа) (2002).

Освіта – це процес і результат засвоєння систематичних знань, умінь і навичок, одержаних у результаті навчання і за певний його період.

Питання «чого навчати дітей у школі» є одним із найдискусійніших у педагогічній науці та практиці. Як найкраще підготувати дітей до майбутнього життя, забезпечивши їх соціалізацію? Які знання та вміння є для них найнеобхідніші? Як визначити зміст освіти?


Читайте також:

  1. I. ОБРАЗОВАНИЕ СОЕДИНЕННЫХ ШТАТОВ 14 страница
  2. А. В. Дудник 1 страница
  3. А. В. Дудник 10 страница
  4. А. В. Дудник 11 страница
  5. А. В. Дудник 12 страница
  6. А. В. Дудник 2 страница
  7. А. В. Дудник 3 страница
  8. А. В. Дудник 4 страница
  9. А. В. Дудник 5 страница
  10. А. В. Дудник 6 страница
  11. А. В. Дудник 7 страница
  12. А. В. Дудник 8 страница




Переглядів: 466

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 8 4 страница | Параметри імпульсних розрядів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.