Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Стратегічний менеджмент

Зміст основних термінів

РЕЗЮМЕ

Розглянуті в даній лекції питання стратегічного менеджменту в сучасній інтерпретації західних фахівців дозволяють одержати основні відомості в області процесу стратегічного керування фірмою й компанією (корпорацією) з урахуванням її взаємодії із зовнішнім середовищем і реалізації стратегічних задумів за допомогою внутрішнього механізму соціального керування. Рамки конспекту лекцій не дозволяють розширити коло проблем в області стратегічного менеджменту.

Стратегічний менеджмент виник в умовах ускладнення цілого ряду зовнішніх факторів (у першу чергу, нестабільності й невизначеності зовнішнього середовища, посилення конкуренції, ускладнення потреб й, відповідно, виробництва цих потреб, ріст впливу соціальних факторів й ін.) на противагу й одночасно на додаток до реактивного (оперативному) керування. Останнє зводиться, як відомо, до реакції тільки на поточні події, що нерідко ставить організації в найтяжкі ситуації, і яких все-таки можна було б уникати їх при розвитку стратегічного менеджменту.

Характерною тенденцією розвитку стратегічного менеджменту в даний період є все більше поширення його основних положень на некомерційні безприбуткові організації, концентрація зусиль із питань удосконалювання менеджменту в напрямку керування всіма видами організацій по "цілях і результатах", висування фігури керівника-стратега на ключову роль "батька", успішного функціонування як комерційних, так і безприбуткових соціальних об'єктів-організацій.


1. Стратегія - це визначення основних довгострокових цілей і завдань компанії й вироблення напрямку дій і розподілу ресурсів, необхідних для досягнення цих цілей.

2. Стратегія - це сукупність фундаментальних або принципово важливих рішень щодо цілей і засобів підприємства.

3. Стратегія пов'язана з виробленням довгострокового напрямку руху й визначенням масштабу діяльності компанії. Вона також тісно пов'язана з позиціонуючими організаціями стосовно умов вищого середовища й, особливо, конкурентам.

4. Завдання стратегії - сформувати максимально можливу стійку конкурентну перевагу не шляхом тактичного маневрування, а на основі прийняття загальної довгострокової перспективи.

5. Стратегія компанії - це пошук відповідності між внутрішніми можливостями компанії й зовнішнім середовищем.

6. Стратегія - це визначення напрямку й масштабу діяльності організації в максимальній можливій довгостроковій перспективі, що дозволяє погоджувати ресурси компанії з умовами, що змінюються, зовнішнього середовища й особливо з ринками, споживачами й клієнтами з метою задоволення потреб зацікавлених сторін.

7. Будь-яка стратегія, незалежно від області застосування, повинна мати дві ключові складові: стратегічні цілі (тобто те, що стратегія пропонує досягти) і план дій (тобто засіб, за допомогою якого передбачається досягти намічених цілей).

 

 

1. Стратегічний менеджмент - це сукупність рішень і дій, що приводять до формулювання й реалізації стратегій, спрямованих на досягнення цілей компанії.

2. Стратегічний менеджмент має справа з політичними рішеннями , що впливають на всю компанію, і керується загальною метою її позиціювання для ефективної взаємодії із зовнішнім оточенням.

3. Стратегічний менеджмент втілює в себе одночасно й мета й засіб, як ціль він описує бачення майбутнього компанії через кілька років. Як засіб він показує, якими здатностями це бачення буде матеріалізовано.[6]


 


Читайте також:

  1. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  2. Адміністративний менеджмент
  3. Активи як об’єкт фінансового менеджменту
  4. Аналіз зарубіжних концепцій менеджменту
  5. Базові засади менеджменту
  6. БУДІВНИЦТВО В ПЕРСПЕКТИВІ ПРОЕКТНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
  7. Види ефективності менеджменту
  8. Види ефектів виробництва, пов’язаних з удосконаленням менеджменту організації
  9. Види менеджменту
  10. Види та принципи менеджменту.
  11. Використання можливостей текстового редактора WORD у торговельному менеджменті. Формування документів та звітів для торговельного менеджменту
  12. Витоки формування інформаційного менеджменту




Переглядів: 921

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етап 5. Оцінка результатів і зміна стратегічного плану або методів реалізації. | Лекція 2. Творче обличчя Ліни Костенко. Василь Стус: утвердження поета на позиції непримиренного борця проти тоталітаричної системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.