МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Стратегічний менеджментЗміст основних термінів РЕЗЮМЕ Розглянуті в даній лекції питання стратегічного менеджменту в сучасній інтерпретації західних фахівців дозволяють одержати основні відомості в області процесу стратегічного керування фірмою й компанією (корпорацією) з урахуванням її взаємодії із зовнішнім середовищем і реалізації стратегічних задумів за допомогою внутрішнього механізму соціального керування. Рамки конспекту лекцій не дозволяють розширити коло проблем в області стратегічного менеджменту. Стратегічний менеджмент виник в умовах ускладнення цілого ряду зовнішніх факторів (у першу чергу, нестабільності й невизначеності зовнішнього середовища, посилення конкуренції, ускладнення потреб й, відповідно, виробництва цих потреб, ріст впливу соціальних факторів й ін.) на противагу й одночасно на додаток до реактивного (оперативному) керування. Останнє зводиться, як відомо, до реакції тільки на поточні події, що нерідко ставить організації в найтяжкі ситуації, і яких все-таки можна було б уникати їх при розвитку стратегічного менеджменту. Характерною тенденцією розвитку стратегічного менеджменту в даний період є все більше поширення його основних положень на некомерційні безприбуткові організації, концентрація зусиль із питань удосконалювання менеджменту в напрямку керування всіма видами організацій по "цілях і результатах", висування фігури керівника-стратега на ключову роль "батька", успішного функціонування як комерційних, так і безприбуткових соціальних об'єктів-організацій. 1. Стратегія - це визначення основних довгострокових цілей і завдань компанії й вироблення напрямку дій і розподілу ресурсів, необхідних для досягнення цих цілей. 2. Стратегія - це сукупність фундаментальних або принципово важливих рішень щодо цілей і засобів підприємства. 3. Стратегія пов'язана з виробленням довгострокового напрямку руху й визначенням масштабу діяльності компанії. Вона також тісно пов'язана з позиціонуючими організаціями стосовно умов вищого середовища й, особливо, конкурентам. 4. Завдання стратегії - сформувати максимально можливу стійку конкурентну перевагу не шляхом тактичного маневрування, а на основі прийняття загальної довгострокової перспективи. 5. Стратегія компанії - це пошук відповідності між внутрішніми можливостями компанії й зовнішнім середовищем. 6. Стратегія - це визначення напрямку й масштабу діяльності організації в максимальній можливій довгостроковій перспективі, що дозволяє погоджувати ресурси компанії з умовами, що змінюються, зовнішнього середовища й особливо з ринками, споживачами й клієнтами з метою задоволення потреб зацікавлених сторін. 7. Будь-яка стратегія, незалежно від області застосування, повинна мати дві ключові складові: стратегічні цілі (тобто те, що стратегія пропонує досягти) і план дій (тобто засіб, за допомогою якого передбачається досягти намічених цілей).
1. Стратегічний менеджмент - це сукупність рішень і дій, що приводять до формулювання й реалізації стратегій, спрямованих на досягнення цілей компанії. 2. Стратегічний менеджмент має справа з політичними рішеннями , що впливають на всю компанію, і керується загальною метою її позиціювання для ефективної взаємодії із зовнішнім оточенням. 3. Стратегічний менеджмент втілює в себе одночасно й мета й засіб, як ціль він описує бачення майбутнього компанії через кілька років. Як засіб він показує, якими здатностями це бачення буде матеріалізовано.[6]
Читайте також:
|
||||||||
|