МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Виховна робота у ВНЗЛекція - семінар№8 Кодекс цінностей Вишневського: Абсолютні вічні цінності: добро, совість, правда, віра, надія, любов, доброта, чесність, справедливість, милосердя, тощо. Основні національні цінності: патріотизм, готовність до захисту Батьківщини, почуття національної гідності, історична пам'ять, пошана до державних та національних символів, дбайливе ставлення до національних багатств, рідної природи. Основні громадські цінності: прагнення до соціальної гармонії та справедливості, захист індивідуальних прав і свобод, висока повага закону, прав людини на життя, гідність, безпеку, рівні можливості, право на свободу думки, совісті, вибору конфесії, право на само вирішення, толерантне ставлення до чужих поглядів, які не суперечать загально прийнятим нормам. Цінності сімейного життя: вірність, довіра, піклування про дітей, батьків, старших, злагода між членами сім’ї, повага прав дитини і прав старших, здоровий спосіб життя, охорона традицій, тощо. Цінності особистого життя: орієнтація на пріоритет задоволення духовних потреб, внутрішня свобода, воля – самоконтроль, самодисципліна, мудрість, розум, здоровий глузд, лагідність, доброзичливість, оптимізм, гармонія душі і зовнішньої поведінки, творча активність, ініціативність, працьовитість, цілеспрямованість, тощо. Основою всіх цінностей є абсолют добра. Принцип гуманізму виховання: Повага до особистості, виховання визначається у знанні індивідуальних особливостей, забезпечення умов розвитку особистості, виявлення співчуття, сердечної турботи, терпимості, педагогічний такт вихователя, віра у вихованця. Форми виховної роботи: - тематичні тижні, олімпіади з предмету; - зустріч з викладачем, вченим, автором; - диспути з питань етики/естетики; - конференції; - відвідування спектаклів, концертів; - проведення прес-конференцій і зустрічей за круглим столом; - проведення екскурсій; - бесіди про історію ВНЗ, факультету. Критерії вихованості: І. Знання змісту нормативних правил поведінки, особиста оцінка будь-яких фактів, явищ, вчинків, сформованість на цій основі принципів поведінки, установок на конкретні дії. ІІ. Відповідність засвоєних вихованцями норм, правил, принципів їх подальшої поведінки (навіть вчинок не завжди вказує на рівень вихованості). ІІІ. Мотиви вчинків, умови в яких вони здійснюються і поведінка, коли є контроль з боку дорослих, однолітків або поза контролем, керування своїми бажаннями, вчинками, вміння підкорюватися почуттю обов’язку, тощо. Принцип національного виховання включає народність, природо відповідність, культуро відповідність, етнизацію виховного процесу. Сутність принципу у забезпеченні можливості для виховання людини, в її природному середовищі, в атмосфері культури свого народу, національних традицій та звичаїв. Читайте також:
|
||||||||
|