Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Предмет АПП

Ознаки предмета АПП:

1. суспільні відносини, які входять до предмету АПП, завжди мають публічно-управлінський характер

2. однією із сторін цих відносин обов*язково виступають уповноважені органи публічної влади.

3. відносини складаються з приводу реалізації встановленого порядку розгляду та вирішення адміістративних справ.

Предмет АПП – це публічно-управлінські суспільні відносини, які складаються з приводу реалізації уповноваженими органами публічної влади (посадовими особами цих органів), встановленого АП законодавством порядку вирішення адмін справ.

 

Метод правововго регулювання – це система закріплених юр нормами прийомів правового регулювання, яка має на меті встановлення бажаного для державстану суб*єктів суспільних відносин у стосунках між собою та щодо результатів їх поведінки.

1. дозвіл – визначаються межі можливої поведінки суб*єктів відносин (законодавець пропонує варіанти поведінки.

2. заборона – спосіб впливу на поведінку суб*єктів правовідносин шляхом категоричної вимоги утриматись від здійснення певних дій.

3. припис – закріплення необхідної поведінки суб*єктів, що є обов*язковою для виконання у разі настання обставин, передбачених нормою права.

Основними є прийоми припису і дозволу.

Для того, щоб розмежувати АПП, ЦПП і КПП потрібно використовувати також імперативний метод з елементами диспозитивності. Його особливість полягає у превалюванні припису та дозволу над забороною.

 

Принципи АПП – це закріплені в нормах чинного законодавства або такі, що випливають з його загального змісту, основоположні ідеї, на яких базується правове регулювання діяльності ОДВ або їх посадових осіб з розгляду адмін справ.

1. загальноправові принципи - це основоположні ідеї

- демократизму – в Конституції закріплені інститути представницького і безпосереднього народовладдя, а ОДВ при здійсненні АП діяльності репрезентують народ України. (стаття 5 КУ)

- законності – проявляється в 2-х аспектах:

А) неухильне дотримання законів та підзаконних НПА усіма учасниками АП (стаття 19 та 68 КУ)

Б) КУ та законодавчі акти ВРУ перебувають на вершині ієрархії джерел АПП

- верховенства права – стаття 3 КУ

- юридичної рівності громадян перед законом – стаття 24 КУ – усі громадяни рівноправними суб*єктами АПП.

- Справедливості – передбачає неупередженість, правельність, обгрунтованість та адекватність реагування держави на той або інший акт правової поведінки.

- Єдності прав і обов*язків – стаття 40 КУ, стаття 29 і 49.

- Поєднання переконання та примусу – спочатку застоовується переконання, потім примус.

- Правосуддя – виражає гарантії захисту суб*єктивних прав у судовому порядку.

2. міжгалузеві принципи права. це ключові ідеї, на яких базується функціонування кількох галузей. Вони володіють певним рівнем універсальності, оскільки ними визначаються базові засади існування, розвитку та взаємодії цілих галузей права. (процесуальні галузі)

- гласності – виражає ідею відкритості юридичного процесу для його учасників (гласність сторін) та суспільства (загальна гласність).

- Використання національної мови громадянами

- Оперативності юридичного процесу – полягає у якнайшвидшому вирішенні юридичних справ при максимальному забезпеченні реалізації суб*активних прав і законних інтересів учасників процесу.

Розумний строк – ст..3 КАСУ – найкоротший строк розгляду і вирішення адмін справи, достатній для надання своєчасного судового захисту порушених прав, свобод та інтересів у публічно-правових відносинах.

- забезпечення правової допомоги громадянам

- обов*язкової відповідальності за порушення правил юридичного процесу – забезпечення невідворотності настання правових наслідків за будь-яке винне порушення процесуального законодавства. Як правило поширюється на всі без винятку категорії учасників юридичного процесу.

- Об*активної істини – суб*єкт розгляду юридичної справи зобов*язаний з*ясувати усі фактичні обставини, які можуть мати значення для її неупередженого вирішення. Суб*єктивізм у веденні юридичного процесу недопустимий.

3. Галузеві принципи:

- спрямованості на реалізацію неконфліктних матеріальних правовідносин

- презумпції правоти громадянина у відношеннях з представниками публічної влади

- обґрунтованості правової позиції особи у будь-яких її відносинах з органами публічної влади.

 


Читайте також:

  1. А є А, тобто усякий предмет є те, що він є.
  2. Абетково-предметний покажчик
  3. Аналіз основних систем трудового і професійного навчання: предметної, предметно-операційної, операційної, операційно-предметної, системи ЦІП, операційно-комплексної тощо.
  4. Аналіз предметної сфери соціальної роботи
  5. Аналогія - спосіб отримання знань про предмети та явища на основі їхньої подібності з іншими.
  6. Банківське право України: поняття , предмет регулювання, джерела і система
  7. Банківське право: предмет та методи правового регулювання
  8. Бібліографія. Інформаційно-пошукові мови бібліографічних фондів. Види каталогів: систематичні, предметні, абеткові.
  9. В якості критеріїв для оцінки або вимірювання предмета завдання з надання впевненості не можуть використовуватись очікування, судження або власний досвід аудитора.
  10. Види аналізів, які використовуються для атрибуції предмета.
  11. Види руху предметів праці
  12. Визначення предмета діяльності по зв'язках з громадськістю




Переглядів: 1114

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Функції навчального процесу. | Джерела.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.