Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Система розширеного керування.

Основна

По цій системі керівник проекту не несе ніякої фінансової відповідальності за прийняті рішення, а здійснює координацію і керування розробкою і реалізацією проекту. Крім замовника, а іншими учасниками проекту в контрактних відносинах не складається.

 

Як правило, ця схема з однієї сторони забезпечує об'єктивність проектів-менеджерів, але з іншого боку, ризик за результати проекту цілком лягають на плечі замовника.

 

Проект-менеджер несе відповідальність за проект в окремих границях, керування проектом, координує постачання й укладає контракти з іншими учасниками проекту.

 

3. Система «під ключ»

Як керівника проекту – проектно-будівельна фірма, з яким замовник укладає договір на виконання проекту з оголошеною вартістю і термінами.

Основними принципами управління проектами є:

> ціленаправленість, що виражається в цільовій орієнтації проекту на забезпечення кінцевих цілей діяльності підприємства;

> системність, що передбачає розгляд проекту нововведень із си­стемних позицій. Це означає, з однієї сторони, те, що процес управління проектами є одним цілим зі своїми закономірностями формування й розвитку, а, з іншої, можливість розділення проекту на підсистеми і дослідження їх взаємозв'язку, оскільки кожна з них впливає як на всі інші підсистеми, так і на весь проект в ціло­му. Тим самим виникає можливість відкрити і спроектувати ра­ціональний зв'язок підсистем, їх співвідношення і субординацію, дати кількісні й якісні оцінки ходу реалізації проекту та його окремих частин. На практиці потрібна чітка структуризація про­екту й розробка комплексу взаємопов'язаних організаційно-еко­номічних, законодавчих, політичних, техніко-технологічних та ін­ших заходів, що забезпечують його реалізацію;

> комплексність передбачає розгляд явищ в їх зв'язку і залежності. Комплексний підхід в проект-менеджменті передбачає: спільне використання різних форм та методів управління при розробці й реалізації нововведень; розгляд всіх спільних цілей управління по рівнях і ланках організаційної й виробничої структури підприєм­ства; зв'язок окремих елементів проекту між собою і з головною (кінцевою) ціллю проекту; розгляд окремих проблем проекту з точки зору часових інтервалів;

> забезпеченість, яка полягає в тому, що всі заходи, що передбаче­ні проектом, повинні бути укомплектовані різними видами ресур­сів, які необхідні для його реалізації;

> пріоритетність означає, що при розробці й реалізації проекту перевага надається першочерговим завданням, виходячи з загаль­ної концепції стратегічного розвитку;

> економічна безпека заходів, що плануються. Вона повинна роз­раховуватися на основі оцінки ймовірності виникнення збитків або будь-яких втрат в результаті нездійснених запланованих про­ектом подій.

 

При керуванні проектами основними методами є:

- сіткове планування;

- календарне планування;

- стандартне планування;

- логістика;

- ресурсне планування;

- структурне планування;

- імітаційне моделювання на ЕОМ.

 

Актуальність використання керування проектами для України обумовлена наступними передумовами:

1)зміна відносини власності;

2)ліквідація планово розподільної системи;

3)зміна ринку;

4)ліквідація монополії держави в зовнішній торгівлі;

5)формування ринку інвестиційних проектів;

6)формування ринку інвестиційних консалтингових компаній, інжинірингових фірм.

Разом з тим, мається ряд обмежень, що істотно стримують упровадження нової методології.

До числа таких обмежень можна віднести наступні:

1.Політична законодавча нестабільність

2.Відсутність гарантій в іноземних інвесторів

3.Висока інфляція і спад виробництва

4.Різке скорочення державних інвестицій

5.недостатня розвиненість кредитно-фінансової і банківської системи.

 

 

Класифікація процесів управління проектами

 

Проект як сукупність процесів

Групи процесів керування проектами

 

Ініціація План Виконання і контроль Аналіз Координація Завершення

Подпроцесси керування проектами

1.   2. 3. 4. 5. 6.
Приймається рішення про початок проекту     1) Основні процеси: а)планування мети б)визначення складу операції і їхніх взаємозв'язків в)оцінка тривалості й обсягів робіт і необхідність ресурсів г)складання розкладу виконання робіт д)оцінка бюджету е)визначення критеріїв успішності проектів 2)допоміжні процеси а)планування якості б)планування організації виконання проекту в)призначення персоналу г)ідентифікація ризиків і їхня оцінка д)планування постачань   1) Основні процеси: а)виконання планів проекту 2)Допоміжні процеси: а)облік виконання б)підтвердження якості в)вибір постачальників г)контроль контрактів д)розвиток команди проекту 1)Основні процеси: а)аналіз термінів б)аналіз вартості в)аналіз якості г)підтвердження мети 2)Допоміжні процеси а)оцінка виконання б)аналіз ресурсів 1) Основні процеси: а)загальне управлінськими змінами б)управлінськими ресурсами в)управлінськими цілями г)управлінською якістю 2)Допоміжні процеси: а)керування ризиками б)керування контрактами Закриття контрактів, административне завершення проекту

Читайте також:

  1. Active-HDL як сучасна система автоматизованого проектування ВІС.
  2. II. Бреттон-Вудська система (створена в 1944 р.)
  3. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  4. IV. УЗАГАЛЬНЕННЯ І СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ВИВЧЕНОГО
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  7. VI. Система навчаючих завдань для перевірки кінцевого рівня завдань.
  8. VI. Узагальнення та систематизація знань
  9. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.
  10. Автократично-демократичний континуум стилів керування.
  11. Автоматизація водорозподілу на відкритих зрошувальних системах. Методи керування водорозподілом. Вимірювання рівня води. Вимірювання витрати.
  12. Автоматизована система ведення державного земельного кадастру




Переглядів: 1393

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поняття проекту та сутність управління проектами. | Базові поняття управління проектами.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.