МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||
Робота з підлітками, у яких спостерігаються ознаки суїцидальної поведінкиМетоди роботи соціального робітника для боротьби з жорстокістю або насильством у сім'ї Допомога потенційному суїциданту Своїй сім'ї Самодопомога у випадку, коли ви зіткнулись з жорстокістю або насилля у Психічні особливості дітей, що постраждали від насилля Робота з підлітками, у яких спостерігаються ознаки суїцидальної поведінки ПЛАН Лекція 5. Профілактична робота та просвіта майбутніх батьків Література: 1. Шакурова М.В. Методика и технология работы социального педагога: Учебное пособие для студ. высш. пед. учебн. заведений. – М.: Издательский центр «Академия», 2002.- 272с. 2. Краснова Н.П., Харченко Л.П. Методика роботи соціального педагога: Навчальний посібник для студентів педагогічного університету. Частина ΙΙΙ. – Луганськ: Альма-матер, 2003. – 292 с. 3. Технології створення та функціонування прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу. Збірник методичних матеріалів / Авт. Кол. Г.М.Бевз, А.Й.Капська, Н.М.Комарова та ін. – К.: Державний ін-т проблем сім′ї та молоді, 2003. – 188с. 4. Технології роботи з батьками. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 5. Діти вулиці: хто вони і як їм допомогти. / Упоряд.: О.Главник, Н. Комарова. – К.: Главник, 2006. -112 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 6. Технологія попередження конфліктів. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 7. Технології навчання дорослих. – К.: Главник, 2007. -128 с. – (серія «Бібліотечка соціального працівника») 8. Самоукина Н. Практический психолог в школе: лекции, консультирование, тренинги. М.: ИНТОР, 1997. – 192 с. 9. Дьяченко М.И., Кандыбовыич Л.А. Краткий психологический словарь: Личность, образование, самообразование, профессия. – Мн.: «ХЭЛТОН», 1998. – 399 с. Криза підліткового віку, сповнена бурхливими емоційними сплесками дозрівання особистості і різними суперечностями, зумовлена ставленням свого «Я» та пошуком свого місця у суспільстві. Саме підлітковий вік характеризується високими проявами девіантної поведінки. Суїцидальна поведінка — це один з проявів відхилень у поведінці. Важливим станом життєвого циклу людини є підлітковий та юнацький вік. Перший період підліткового віку (11—12 років) займає особливе місце, оскільки в цей час відбувається перехід від однієї епохи життя до іншої, від дитинства до дорослості. Саме в цей період зароджуються основні риси зрілої особистості, формуються основні якості, механізм регулювання поведінки. Це найсприятливіший час розвитку психічних функцій (сприйняття, мовлення, пам'яті тощо), що визначають психічний розвиток дитини, мають вирішальне значення для її навчання і виховання. Підліток звикає жити у світі «дорослих» соціальних відносин та закономірностей, тим часом як йому бракує індивідуального соціального досвіду. · Юність уже вирішує, якими шляхами можливо досягнути бажаного, які для цього є об'єктивні можливості. · Установлено, що психологічний дискомфорт відчуває кожен · Очевидно, що відчуття задоволення собою, своєю діяльністю, своїм місцем у житті, стосунками з навколишніми позитивно впливають на душевний стан людини, це допомагає їй швидше адаптуватись до навколишнього світу, краще долати стреси, бути більш здоровою й працездатною. · Внутрішні психологічні проблеми і міжособисті конфлікти призводять не лише до глибоких внутрішніх переживань, але й можуть стати причиною різних захворювань, апатії, пияцтва, наркоманії і навіть суїциду. · Інтенсивні процеси соціалізації у підлітків (їхнє дорослішання й усвідомлення цього, пошук сенсу життя, вікові процеси тощо) · Криза в підлітково-юнацькому віці також може привести до суїцидальної спроби. Самовбивство у юнацькому віці стоїть на другому місці (після смерті внаслідок нещасних випадків). · Загальні принципи профілактики самовбивств базуються на уявленнях про суїцид як явище, природа якого обумовлена системною взаємодією соціально-демографічних факторів. · У дітей шкільного віку 10—15 р. спостерігаються хворобливі зміни настрою. Інколи деякі учні страждають на тяжку форму депресії, інколи вона може бути обумовлена біологією. Різні інфекції, ендокринні захворювання, дія токсичних металів чи хімікатів, алергії, незбалансоване харчування, анемія — усе це може спровокувати депресію і привести молоду людину до спроби самогубства. Нерідко сам перехідний вік стає причиною емоційного стресу. Невміння виправдати довіру батьків, педагогів чи друзів... Наприклад, батьки Сашка були людьми освіченими, багатими, і тому він вважав, що в школі теж повинен вирізнятись своїми успіхами. Це виявилось йому не під силу, він упав у депресію і хотів покінчити життя самогубством. Розлучення батьків, погіршення чи втрата здоров'я теж може бути поштовхом до самогубства. Втрата відчуття, що тебе люблять, коли здається, ніби ти покинутий і нікому не потрібний. Який біль відчувають учні, зіштовхнувшись удома з такими проблемами, як розлучення батьків, пияцтво, жорстоке ставлення до дітей, коли вони бачать, як батько б'є матір, чи як батьки, повністю зайняті своїми турботами, просто ухиляються від своїх обов'язків. 2.Доцільно класифікувати мотиви суїцидальних вчинків на такі групи: І. Особистісно-сімейні конфлікти: <несправедливе ставлення з боку батьків та навколишніх; <ревнощі, подружня зрада, розлучення; <втрата рідної людини; <перешкода до задоволення актуальної потреби; < незадоволеність поведінкою й потребами, якостями рідної < самотність; < нерозділене кохання; <брак уваги, турботи з боку навколишніх; < статева неспроможність < реальні конфлікти у здорових осіб; < паталогічні розлади (обумовлені розладами психічної діяльності). III. Стан фізичного здоров'я: < соматичні захворювання, фізичні страждання; < каліцтва. IV. Конфлікти, пов'язаніа антисоціальною поведінкою суїциданта: <побоювання судової відповідальності; < страх перед карою чи осудом; < самозасудження через аморальний вчинок. V. Конфлікти в професійній чи навчальній сфері: <неспроможність, невдачі на роботі чи в навчанні, втрата престижу; < несправедливі вимоги до виконання професійних чи навчальних обов'язків. VI. Матеріально-побутові труднощі. VII. Інші мотиви. Важко зрозуміти мотив поведінки, але завдання людини — бути чуйною й уважною до кожного. Треба створити такий психологічний клімат, щоб ніхто не відчував себе самотнім, невизнаним і неповноцінним. Ознаки та сигнали суїцидальних намірів 1. Суїцидальна спроба (незавершений суїцид). 2. Суїцидальна погроза: «Я не можу цього витримати. Я не хочу більше жити. Я хочу померти». Читайте також:
|
|||||||||
|