МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Unit 4. My visit to the museum of Ukrainian art.Мій візит до музею українського мистецтва. Ex. 1. Прочитайте та вивчіть нові слова та вирази: 1. treasure-скарб 2. medieval- середньвічний 3. be impressed- бути враженим 4. icon- ікона 5. diversified - різноманітний 6. wood-engraving - ксилографія 7. eminent - видатний, знаменитий 8. inimitable - незрівненний 9. vivid- яскравий, живий 10. rug - kилим 11. incunabula - інкунабули (книги, які були надруковані до 1500р.)
Ex. 2. Перекладіть текст: There are many art museums in Lviv. Recently I visited the Lviv Museum of Ukrainian art which is one of the richest treasuries of national art relics. Founded in 1905, the museum is closely associated with the name of Illarion Sventsitskyi, a Slavic Historian who for many years was its curator. I was greatly impressed by the unique 14th-18th century collection of Galician icon-painting and decorative wood-engraving. The ancient Galician icon is an original masterpiece of art of the Ukrainian people. Its vivid originality, expressiveness and remarkable coloring place it among the best of European medieval paintings. The huge, diversified section of Ukrainian fine arts of the 19th-early 20th century period includes original paintings, drawings and engravings by such eminent artists as Taras Shevchenko, Kostiantyn Trutoskyi, Ivan Trush, Modest Sosenko and others. The arts of the present-day Ukraine are represented by the splendid works of Vasyl Kasian, Ivan Severa, Leopold Levytskyi and others. In the crafts section one comes across inimitable relics of Ukrainian ceramics, glass, embroidery, clothes, textiles, rugs, wood-engraving and metal-working. Among the treasures of the museum there are over 6000 valuable manuscripts, autographs, incunabula and printed books. Having visited this museum, I learnt much interesting information concerning the arts development in the western part of Ukraine.
Ex. 3. Заповніть пропуски, використовуючи текст: 1. The Lviv Museum of Ukrainian art is one of_____________of national art relics. 2. In the crafts section one comes across__________________, glass, embroidery, clothes, textiles, rugs, wood-engraving and metal-working. 3. Among the treasures of the museum there are over_____________, autographs, incunabula and printed books. 4. The ancient Galician icon is an original _____________of the Ukrainian people. 5.I was greatly impressed by the unique 14th-18th century collection of __________________.
Ex. 4. Дайте відповіді на запитання: 1. What museums can we find in Kyiv? 2. What museum did you visit recently? 3. Where is it situated? 4. When was it founded? 5. Did you visit it along? 6. What impressed you most of all? Why? 7. What museum do you want to visit next?
Ex. 5. Складіть діалог за даною темою. Ex. 6. Розкрийте дужки, вживаючи дієслова в одному з граматичних часів: 1. He ( to come) home late yesterday. 2. He ( to translate) the whole text by eleven o’clock. 3. She ( to wash) the dishes from five till six. 4. I ( to like) pop music very much. 5. Look! What beautiful flowers she ( to buy)! 6. We just (finish) this work. Now we have rest. 7. They (to write) a dictation the whole lesson yesterday. 8. Students (to have) holidays twice a year. 9. We (to read) English article now. 10. You ( to translate) this text by next Monday.
Домашнє завдання:
Ex. 7. Підготувати повідомлення про свій візит до музею. Ex. 8. Вивчити новий лексичний матеріал. Питання для самоконтролю: 1. Назвіть види музеїв. 2. Які музеї Києва ви знаєте? Читайте також:
|
||||||||
|