Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суть і критерії визначення нових товарів.

План

Тема: ПРОГРАМА РОЗРОБКИ НОВИХ ТОВАРІВ.

Лекція 17

Дисципліна : МАРКЕТИНГ

Оцінювання рівня конкурентоспроможності.

 

Для оцінки або аналізу конкурентноздатності товару найчастіше користуються методом, заснованим на порівнянні якісних (технічних або техніко-економічних) і вартісних параметрів товару.

Зіставленням технічних параметрів оцінюваного і конкуруючого товарів визначають індекс технічних параметрів:

 

 

- індекс технічних параметрів

- кількість параметрів обраних для оцінки

- коефіцієнт значимості кожного параметра серед усієї сукупності

- відносний показник якості товару, який визначається шляхом ділення числового значення показника якості оцінюваного товару на аналогічний показник конкуруючого товару, обраного для порівняння.

Індекс економічних параметрів (індекс цін) визначають зіставленням цін споживання оцінюваного і конкуруючого товарів.

 

 

- індекс економічних параметрів (індекс цін)

- ціна споживання оцінюваного і конкуруючого товарів.

Чим вище значення (тобто чим більше якісні оцінюванні параметри перевершують параметри конкуруючого товару), тим вищій рівень відповідності оцінюваного товару запитам споживача.

Чим вище значення тим менш оцінюваний товар відповідає запитам покупця.

Таким чином, співвідношення цих індексів може характеризувати рівень конкурентноздатності товару К :

 

 

Такі розрахунки корисні як для керування конкурентноздатністю в процесі створення нового так і в інших ситуаціях у діяльності фірми (вибір цільового ринку, оптимізація товарного асортименту і т.д.).

Однак варто мати на увазі, що краще оцінки рівень конкурентноздатності не товару, а пропозиції фірми в цілому, оскільки такий підхід включає аналіз і оцінку організаційно-комерційних та інших факторів конкурентноздатності.

 

 

1. Суть і критерії визначення нових товарів.

2. Етапи процесу розробки та чинники розвитку нового товару.

 

 

Література.

Котлер Ф. с.322- 352.

 

 

 

Здатність розробляти і пропонувати нові товарі основна умова виживання фірми в конкурентній боротьбі. Здатність фірми до постійних інновацій і ефективне керування цими процесами є основою ділової активності.

 

З погляду маркетингу товар може бути новим як стосовно ринку, так і для самої фірми, а також для галузі першому випадку (стратегія «старий товар — новій ринок») інновація не стосується безпосередньо товару. ТОМУ ПІД новим товаром ми будемо мати на увазі або абсолютно новий товар, що не має аналогів, або оновлений існуючий товар.

Товар, що не має аналогів, — це результат освоєння і комерціалізації винаходів (рідко — відкриттів).

Оновлення існуючого товару може бути значним, тобто товар змінюється (удосконалюється) докорінно (нерідко також завдяки винаходу), або без зміни властивостей і характеристик самого товару (шляхом поліпшення зовнішнього оформлення, упакування, колірного рішення і т.п.).

Оновлення товару, що поліпшує його якість і технічний рівень, може бути спрямоване або на задоволення існуючої потреби новим, більш прогресивним способом, або на задоволення нової потреби. Так, винахід способу дистанційного керування став основою інновацій на ринках відео, аудіотехніки.

Що ж стосується нових потреб, то вони можуть виникнути як унаслідок тих або інших змін у макро- і мікромаркетинговому середовищі (скажімо, епідемії різних хвороб обумовили потребу в одноразових медичних інструментах і матеріалах), так і завдяки тонким маркетинговим дослідженням.

Інновації в товарній політиці неможливі без технологічних нововведень. Фірми, що значно випереджають конкурентів у галузі науково-технічної політики і товарних інновацій, орієнтуються на новітні технології, якими вони постійно замінюють ключові, уникаючи застосовувати стандартні технологічні процеси. У такий спосіб забезпечується технологічний прорив і товарна політика стає одним з головних факторів ринкового успіху.

 

Варто мати на увазі, що виведення на ринок новинки поєднано з ризиком провалу. Відповідно до статистики на американському ринку, наприклад, до новинок на споживчих ринках виявляються незатребуваними щорічно.

Маркетологи виявили ряд причин, що обумовлюють подібні невдачі. Так, для нових товарів, що мають аналогів, найчастіше відсутність попиту пов'язана з неприйнятною для покупця занадто кою ціною, яка встановлюється, як правило, без врахування ринкових умов на базі витратного методу.

Для оновлених товарів негативним фактором може бути малоефективний маркетинг, недостатньо переконливі для покупця переваги нового варіанта, вдалий вибір часу виходу на ринок, невиправдане «поминання плодів» іміджу фірми і її товарної марки. Якщо компанія серйозно займається маркетингом, маркетинговий підхід, маркетингове керування (mагкеting mаnаgеmеnt) товарною політикою починаються вже на етапі пошуку ідеї про новий товар.

На думку західних фахівців, компанія, яка націлена на ринковий успіх, щомісяця повинна напрацьовувати 10-12 нових ідей для відновлення кожної асортиментної групи товарів. У японському менеджмент кожний працівник підприємства займається обмірковуванням нововведень на своїй робочій ділянці, що в остаточному підсумку виливається в удосконалення продукту.

 

 


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  3. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  4. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. Ocнoвнi визначення здоров'я
  7. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  8. Авілум – “син чоловіка” – повноправна людина, охороні його життя, здоров’я, захисту його майнових інтересів присвячена значна частина законника.
  9. Адміністративні зміни кінця 18-19 ст. та утворення нових архівів
  10. Активне вентилювання зернових мас
  11. Алгебраїчний спосіб визначення точки беззбитковості
  12. Алгебраїчні критерії стійкості




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Параметри конкурентноспроможності. | Етапи процесу розробки та чинники розвитку нового товару.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.