Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота

Урок 32

Тема. Музичні можливості комп'ютера. Стандартний програвач мелодій Windows Media.

Мета:1.Сформувати поняття про стандартні програвачі мелодій Windows.

2. Відпрацювати навички роботи з програвачами мелодій та їх відтворення.

3. Розвивати естетичні почуття та гармонію;

4. Виховувати музичну культуру .

Обладнання.музичний редактор, підручник, робочий зошит.

Хід уроку

І. Організаційний момент. Техніка безпеки.

Гра «Так, чи ні?»

- Потрібно включати комп’ютер без дозволу учителя?

- На уроці потрібно працювати, натискаючи будь-які кнопки на клавіатурі?

- На комп’ютерному столі потрібен безлад?

- На уроці потрібно уважно слухати вчителя і виконувати його вказівки?

ІІ. Перевірка домашнього завдання.

- Як ви закодували числа за допомогою хрестиків і нуликів?

- Скільки прозорих клітинок залишилося?

ІІІ. Актуалізація знань

- Чи можна записати голос людини за допомогою нотних знаків? Що робити в цьому випадку?

- Які пристрої можна використовувати для прослуховування звукозаписів?

- Як називається програма для прослуховування мелодій на комп'ютері? Які її основні елементи?

ІV. Вивчення нового матеріалу.

1. Вступна бесіда.

А чи знаєш ти, коли з'явилося кіно і яким воно було спочатку? А чи можна використовувати комп'ютер для перегляду кіно? Як це зробити? Які програми використовуються?

2. Робота з підручником, ст. 64.

Виконання завдань №1,3 робочого зошита

4. Фізкультхвилинка.

Раз, два! Час вставати,

Від занять відпочивати.

Три, чотири! Присідаймо,

Швидко втому проганяймо.

П’ять, шість! Засміялись,

Кілька раз понахилялись.

Сім, вісім! Потягнулись,

Покрутились, повернулись.

Девять, десять! Час настав

Повернутись нам до справ.

V. Робота з комп’ютером.

Запусти Програвач Windows Media.Знайди зліва вгорі маленьку кнопку із зображенням . Натисни її за допомогою миші. Рядок меню, що вгорі, та рамка вікна сховалися. Вікно набуло спрощеного вигляду, зручного для перегляду. Ще раз натисни цю кнопку, і рядок меню повернеться.

Для перегляду відеозапису його слід завантажити в програвач. У меню Файл обери команду Відкрити. З'явиться вікно Відкриття файлу. Це вікно майже таке ж, як вікно відкриття текстового файлу у текстовому редакторі WordPad.

У цьому вікні обери Мій комп'ютер,диск В:, папку «4 клас»і в ній відеофайл, який тобі вкаже вчитель. Одразу ж почнеться програвання.

Ти ще не здогадався, яке призначення бігунка, що над кнопками керування? Він указує на те, яку частину запису вже відтворено. За його допомогою можна повторно переглянути фрагмент фільму або пропус­тити частину запису. У вікні програвача відображається також і поточний час відтворення. Є також можливість прискореного відтворення запису.

 

 

Релаксація.

Подивитися на перенісся і затримати подих на час кількох повних циклів дихання . До втоми очі доводити не можна. На Потім перевести погляд у далечінь( подивіться у вікно) Повторити вправу 4-5 разів.

VІ. Логічна сторінка «Для розумників і розумниць» (ст. 65)

VIІ. Підсумок уроку.

- Чи цікаво було працювати на уроці?

- Що найбільше сподобалося робити?

- Що видалося найважчим?

- Про що хотіли б дізнатися більше?

- Де ми можемо використати набуті знання?

VІІІ. Домашнє завдання.

Підручник с. 64-65.

Робочий зошит. Урок 31(№2,4,5)

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. III. Практична частина.
  3. IV. Практична робота.
  4. IV. Практична частина
  5. VI. Домашня робота.
  6. VI. Практична робота .
  7. VI. Практична робота .
  8. VI. Практична робота.
  9. VI. Практична робота.
  10. VI. Практична робота.
  11. VI. Практична робота.
  12. VI. Практична робота.




Переглядів: 399

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота | Урок 33

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.