Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. Актуалізація опорних знань і чуттєвого досвіду учнів.

ІІ. Перевірка знань, вмінь і навичок учнів.

І. Організаційний момент.

Хід уроку

Структура уроку

І. Організаційний момент (1 хв).

ІІ. Перевірка знань, вмінь і навичок учнів (10 хв).

ІІІ. Актуалізація опорних знань і чуттєвого досвіду учнів (3 хв).

IV. Мотивація навчальної діяльності учнів (2 хв).

V. Визначення теми уроку (1 хв).

VI. Засвоєння учнями нових знань (20 хв).

VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань (5 хв).

VIII. Узагальнення засвоєних знань (1хв).

ІХ. Повідомлення домашнього завдання (1 хв).

Х. Підсумки уроку (1 хв).

 

 

Привітання з класом. Перевірка присутності учнів на уроці (якщо проводить урок новий учитель необхідно відрекомендуватись).

Дайте відповідь на запитання:

1. Чим пінгвіни відрізняються від решти птахів?

2. Чим безкільові птахи відрізняються від решти птахів?

3. Дайте стислу характеристику ряду Гусеподібні.

4. Дайте стислу характеристику ряду Лелекоподібні.

1. Що таке кіль та які його функції?

2. Якою цифрою він позначений на рисунку?

 

3. Яких ви знаєте представників надряду Кільогруді птахи?


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. III. Актуалізація набутих знань
  3. III. Контроль знань
  4. IV. Закріплення й узагальнення знань
  5. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  6. IІ. Актуалізація опорних знань учнів.
  7. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  8. V. Закріплення знань
  9. V. Засвоєння знань
  10. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  11. VI. Узагальнення та систематизація знань
  12. VII. Закріплення нового матеріалу і систематизація знань.




Переглядів: 2403

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема: Стилістичне використання лексичних засобів мови і редагування перекладів | Ряд Соколоподібні.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.097 сек.