МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Контрольні завдання1.Напишіть рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості оксидів. 2.Наведіть визначення основ і поясніть їх класифікацію. 3.Напишіть рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості основ. 4.Наведіть визначення кислот і поясніть їх класифікацію. 5.Напишіть рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості кислот. 6.Наведіть визначення солей і поясніть їх класифікацію. 7.Напишіть рівняння реакцій, які характеризують хімічні властивості солей. 8*. Напишіть рівняння реакцій утворення солі з: а) двох простих речовин; б) двох складних речовин; в) простої і складної речовин. 9*. Напишіть рівняння реакцій, що відповідають таким перетворенням: Fe→ FeCl3 → Fe(OH)3 → Fe2O3 → Fe → FeCl2 → Fe(OH)2 → FeO → Fe; Na→ Na2O2 → Na2O → NaOH → Na2CO3 → NaHCO3 → NaNO3 → NaNО2; 10*. Масова частка елемента(V) у його оксиді становить 43,67%. Знайдіть відносну атомну масу цього елемента, запишіть формулу його оксиду і доведіть характер оксиду рівняннями хімічних реакцій. 11.При взаємодії 12 г двовалентного металу з водою виділилось 6,72 л водню(н.у.). Визначте метал. 12.Розкрийте основні положення сучасної теорії будови атома. 13.Схарактеризуйте електрон, розкрийте його природу. 14.Число електронів у атомі Абільше за число протонів; Вдорівнює числу протонів; Бменше за число протонів; Гдорівнює заряду ядра атома. 15.Ядро атома певного нукліда містить 16 нейтронів, а електронна оболон- ка – 15 електронів. Масове число нукліда дорівнює А16; Б15; В31; Г1. 16.Два нейтрони містяться в ядрах атомів АПротію; ВДейтерію; БГелію; ГТритію. 17.Хімічні символи тільки ізотопів наведено в ряду А16О, 32S, 12C; В40Ar, 40К, 40Са; Б41К, 41Са, 41Sc; Г16О, 17О, 18О. 18.Число протонів у аніоні РО дорівнює А36; Б39; В95; Г47. 19.Обчисліть середню відносну атомну масу Купруму, якщо відомо, що у природі є два ста більних ізотопи цього елемента: 63Cu (атомна частка 71,87%) і 64Cu (атомна частка 28,53%). 20.Поясніть природу хімічного зв’язку. 21.Розкрийте суть ковалентного зв’язку і на конкретних прикладах пока- жіть два способи його утворення. 22.Поясніть, що таке кратність зв’язку. Наведіть приклади. 23.Поясніть механізм утворення йонного типу зв’язку. 24.Розкрийте суть водневого зв’язку. На прикладі води покажіть механізм його утворення. 25.Схарактеризуйте металічний зв’язок. Поясніть, чому поняття валент- ності до металів як простих речовин незастосовно. 26*. Металічний зв’язок утворює елемент з електронною конфігурацією атома А1s1; В… 2s22p2 Б1s2; Г… 3s2 3p64s13d5 27*. Атом Нітрогену є електронним аналогом Фосфору. Проте Фосфор може утворювати п’ять хімічних зв’язків, а Нітроген – ні. Поясніть, чому? Лекція № 2
Тема: Загальна характеристика неметалічних елементів, фізичні та хімічні властивості неметалів. Сульфатна кислота, її властивості. План 1. Загальна характеристика неметалічних елементів за місцем в періодичні системі хімічних елементів Д. І. Менделєєва. Неметали як прості речовини. 2. Явище алотропії, алотропні видозміни Оксигену і Карбону.Поняття про адсорбцію 3. Основні фізичні та хімічні властивості неметалів. 4. Сульфатна кислота. Якісна реакція на сульфат-йони. Сульфати. Читайте також:
|
||||||||
|