Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблемно-пошукові завдання

1. Проаналізуйте зміст категорії „буття”.

2. Проаналізуйте особливості основних форм буття.

3. Розкрийте, як в філософії екзистенціалізму розглядається проблема буття.

4. Дайте характеристику основних принципів процесу розвитку.

5. Проаналізувати, як співвідносяться поняття „рух” та „розвиток”.

6. Співставити вчення про категорії у Аристотеля, Канта та Гегеля.

7. Розкрити зміст і методологічне значення категорій: одиничне – загальне – особливе.

8. Проаналізувати співвідношення категорій “сутність” та “явище” та розкрити їх методологічне значення в процесі пізнання.

9. Поясність, чому явище за своїм змістом є багатше від сутності, аргументуючи свою точку зору відповідними прикладами.

10. Як Ви розумієте вислів К.Маркса: “Якби форма прояву і сутність речей безпосередньо співпадали, то усяка наука була б зайвою”?

11. Показати, в чому проявляється діалектика змісту і форми. Проаналізувати, в чому проявляється відносна самостійність форми.

12. Охарактеризувати сутність системного аналізу та його роль в сучасному науковому пізнанні.

13. Дайте характеристику категорій “причина” та “наслідок” як співвідносних категорій.

14. Проаналізувати різні підходи до розуміння причинно-наслідкових зв’язків в історії філософської думки.

15. Дати класифікацію різних видів причин.

16. Розкрити зміст категорії “необхідність”, проаналізувавши різні підходи до її розуміння в історії філософії.

17. Розкрити зміст категорії “випадковість” та пояснити, яка роль відводиться випадковості в синергетичному розумінні розвитку.

18. Проаналізувати різницю між динамічними та статистичними закономірностями.

19. Розкрити зміст категорії “можливість” і охарактиризувати різні види можливостей.

20. Проаналізувати діалектичний зв’язок категорій “можливість” та “дійсність”.

21. Охарактеризуйте зміст основних законів діалектичного розвитку буття.

22. Проаналізуйте зміст категорій, що розкривають дію закону єдності і боротьби протилежностей.

23. Охарактеризувати категорії, що розкривають зміст закону переходу кількісних змін в якісні.

24. Охарактеризувати категорії, що розкривають зміст єдності і боротьби протилежностей.

25. Охарактеризувати категорії, що розкривають зміст закону заперечення заперечення.

26. В чому полягає принципова відмінність діалектичного заперечення від метафізичного.

27. Визначити, які сторони процесу розвитку розкриває кожний із законів діалектики.

 


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. Vi. домашнє завдання
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 734

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Буття як вихідна категорія філософії | Тематика доповідей та рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.