Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Проблемно-пошукові завдання

1. Проаналізуйте основні форми суспільного життя.

2. Дати характеристику співвідношення суб’єктивних і об’єктивних факторів суспільного життя.

3. Співставте позиції фаталізму та волюнтаризму щодо розуміння історичного процесу.

4. Дати характеристику матеріалістичного розуміння суспільного життя (за роботами Маркс К. К критике политической экономии. Предисловие; Маркс К., Энгельс Ф. Немецкая идеология.)

5. Дайте характеристику основних рівнів та форм суспільної свідомості.

6. Проаналізувати, які проблеми є предметом дослідження філософії історії як особливої філософської дисципліни.

7. Співставте різні концепції сутності історичного процесу та спрямованості історії, що склалися в історії філософії.

8. Обгрунтуйте, чому, на Вашу думку, саме у ХХ столітті набула поширення синергетична концепція суспільного розвитку.

9. Проаналізувати, в чому сутність раціоналістичного трактування суспільного прогресу. Чому ця концепція є панівною в епоху Нового часу?

10. Охарактеризуйте точку зору Г.Гегеля на прогрес в історії (за роботою “Філософія історії”).

11. Наведіть приклади прояву суперечливості сучасного поступу людства.

12. Проаналізуйте, яку небезпечну суперечність сучасного розвитку людства відзначає А.Печчеї в роботі “Человеческие качества”.

13. Проаналізуйте зміст кожної із 6-и “цілей для людства”, що їх формулює А.Печчеї.

14. Аргументуйте, досягнення якої зі сформульованих А.Печчеї цілей для людства Ви вважаєте найважливішою для успішного вирішення глобальних проблем сучасності.

 

Тематика доповідей та рефератів

1. Духовне життя суспільства та його структура.

2. Особливості соціального пізнання.

3. Глобальні проблеми сучасності як симптоми кризи техногенної цивілізації.

4. Проблема ціни прогресу. Наука і криза цивілізації.

5. Проблема спрямованості та сенсу історичного процесу.

6. Проблема соціальної відповідальності вчених в сучасну епоху.

7. Сценарії майбутнього: різні підходи.

 


Модуль ІІІ. основи Етичних знань


Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. Vi. домашнє завдання
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 438

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Печчеи А. Человеческие качества | Тема 12. Етика як наука про мораль

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.