Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



V. ПІДСУМКИ УРОКУ

Роблю висновок щодо надзвичайної важливості забезпечення особистих прав людини для існування кожного, наголошую на необхідності прояву поваги до прав інших людей при використанні своїх прав та свобод, зокрема свободи віросповідання, свободи слова.

 

VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1) Опрацювати текст підручника [§ __].

2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.

3) Підготувати повідомлення про діяльність релігійних громад у своїй області (районі, місті, селі) або про діяльність засобів масової інформації та дотримання права на свободу інформації.


УРОК № 16

Тема.Політичні права громадян України.

Мета:ознайомити учнів з політичними правами, їх закріпленням в Конституції України; формувати поняття «партія», «громадська організація»; формувати вміння учнів готувати повідомлення на правову тематику, використовувати засоби масової інформації для пошуку необхідних відомостей, виховувати почуття відповідальності за долю держави.

Основні поняття:право брати участь в управлінні державними справами, у виборах та референдумах, право на об’єднання в політичні партії та громадські організації, право на проведення мітингів та демонстрацій.

Тип уроку:комбінований.

 

Структура уроку

I. Організаційний момент

II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів

III. Вивчення нового матеріалу

1. Поняття політичних прав. Право на участь в управлінні державою.

2. Право на свободу об’єднання у політичні партії та громадські організації.

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

ХІД УРОКУ

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ

Перевірка домашнього завдання.

Учні виступають з повідомленнями про діяльність релігійних об’єднань та засобів масової інформації.

Фронтальне опитування.

1) У чому полягає сутність принципів презумпції невинуватості, відокремлення церкви від держави і школи від церкви?

2) Які види прав людини ви можете назвати?

3) Назвіть політичні права людини.

III. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ


Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  2. III. ПІДСУМКИ
  3. III. підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  7. Iv. підсумки уроку
  8. Iv. підсумки уроку
  9. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  10. IV. Підсумок уроку
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Робота з документом. | Поняття політичних прав. Право на участь в управлінні державою.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.