Роблю висновок щодо надзвичайної важливості забезпечення особистих прав людини для існування кожного, наголошую на необхідності прояву поваги до прав інших людей при використанні своїх прав та свобод, зокрема свободи віросповідання, свободи слова.
VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1) Опрацювати текст підручника [§ __].
2) Підготувати відповіді на запитання і завдання до вказаних параграфів.
3) Підготувати повідомлення про діяльність релігійних громад у своїй області (районі, місті, селі) або про діяльність засобів масової інформації та дотримання права на свободу інформації.
УРОК № 16
Тема.Політичні права громадян України.
Мета:ознайомити учнів з політичними правами, їх закріпленням в Конституції України; формувати поняття «партія», «громадська організація»; формувати вміння учнів готувати повідомлення на правову тематику, використовувати засоби масової інформації для пошуку необхідних відомостей, виховувати почуття відповідальності за долю держави.
Основні поняття:право брати участь в управлінні державними справами, у виборах та референдумах, право на об’єднання в політичні партії та громадські організації, право на проведення мітингів та демонстрацій.
Тип уроку:комбінований.
Структура уроку
I. Організаційний момент
II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
III. Вивчення нового матеріалу
1. Поняття політичних прав. Право на участь в управлінні державою.
2. Право на свободу об’єднання у політичні партії та громадські організації.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
ХІД УРОКУ
I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ
II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
Перевірка домашнього завдання.
Учні виступають з повідомленнями про діяльність релігійних об’єднань та засобів масової інформації.
Фронтальне опитування.
1) У чому полягає сутність принципів презумпції невинуватості, відокремлення церкви від держави і школи від церкви?