Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вправи та завдання

 

196. Дано два слова. Скільки разів в другому слові зустрічається літера, яка в першому слові зустрічається найбільшу кількість разів. Якщо декілька літер зустрічаються однакову кількість разів, то за літеру, що зустрічається найбільшу кількість разів прийняти першу літеру.

197. Підрахувати кількість різних цифр у введеному рядку.

198. Знайти, в якому місці введеного речення вперше зустрілась літера “я”.

199. У заданому рядку поміняти всі коми на крапки, а крапки на знаки оклику.

200. У введеному рядку видалити всі розділові знаки (крапки, коми, знаки оклику і знаки питання).

201. Підрахувати кількість слів у реченні.

202. У введеному тексті знайти довжину найкоротшого та найдовшого слова.

203. У введеному тексті знайти найдовше слово–поліндром.

204. У введеному тексті замінити всі маленькі літери на великі.

205. Замініть у введеному тексті всі групи літер «абв» на «абвг».

206. Підрахуйте, яка з голосних літер зустрічається у тексті найбільшу кількість разів.

207. Знайдіть, одно–, дво– чи трискладних слів у введеному реченні більше.

208. Знайдіть у введеному реченні найдовше слово і підрахуйте, скільки у ньому різних літер.

209. Ввести речення і перевірити, чи є в ньому задане слово.

210. З даного тексту видалити всі фрагменти, що знаходяться у фігурних дужках.

211. Підрахувати, скільки у введеному реченні слів–поліндромів.

212. Підрахувати, який процент слів у реченні починається на задану літеру.

213. У реченні всі фрагменти «і так далі» замінити на «і т. д.».

214. Складіть програму «Словарний диктант». Програма повинна перевіряти правильність написання відомих слів. Невідомих для програми слів у тексті диктанту використовувати не слід.

215. Скласти гру «Відгадай столицю». Назви країн та їх столиць занесіть у відповідні символьні масиви. Програма повинна зменшувати оцінку на 1 за кожну помилку і після трьох помилок припиняти роботу, видаючи відповідне повідомлення.

216. Дано рядок, що складається зі слів і пропусків. Перевернути кожне слово, зберігши незмінним їх порядок в рядку.

217. В символьному рядку є круглі дужки. Перевірити, чи вірно вони розташовані.

218. В арифметичному виразі, записану в один рядок, є круглі, квадратні та фігурні дужки. Чи вірно записано вираз?

 

 


Читайте також:

  1. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. Завдання.
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. Vi. домашнє завдання
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 567

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лексикографічний метод генерації перестановок | Двомірні масиви

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.