Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Денні випробувань нових зразків пожежонебезпечних приладів,

обладнання та іншої продукції;

• проводять експертизу (перевірку) проектної та іншої документа1

Ції та відповідність нормативним актам з пожежної безпеки і у встано1

Вленому порядку дають дозвіл на введення в експлуатацію нових і

Реконструйованих об’єктів виробничого та іншого призначення, впро1

Вадження нових технологій, передачу у виробництво зразків нових

Пожежонебезпечних приладів, обладнання та іншої продукції, на орен1

ду будь1яких приміщень і початок роботи новостворених підприємств;

• проводять згідно з чинним законодавством перевірки і дізнання

За повідомленнями і заявками про злочини, пов’язані з пожежами, і

порушення правил пожежної безпеки;

• здійснюють вибірково в загальноосвітніх, професійних, навчаль1

Но1виховних, вищих навчальних закладах, закладах підвищення ква1

Ліфікації і перепідготовки кадрів, на підприємствах, в установах і

Організаціях контроль за підготовкою працівників, учнів і студентів з

питань пожежної безпеки;

• перевіряють наявність документів, які дають право на виконання

Пожежонебезпечних робіт.

Навчання з питань пожежної безпеки. Оскільки головними при1

Чинами пожежі є відсутність у людей елементарних знань та недотри1

Мання вимог пожежної безпеки, проблемі вивчення правил пожежної

Безпеки слід надавати першорядне значення. Воно повинно здійсню1

Ватись безперервно, на всіх етапах виховання, навчання та трудової

Діяльності працівника починаючи з самого раннього віку.

Вже у дитячих дошкільних закладах проводиться виховна робота,

Спрямована на запобігання пожежам від дитячих пустощів з вогнем і

Виховання у дітей бережливого ставлення до національного багатства.

Вивчення правил пожежної безпеки організовується у загально1

Освітніх і професійних навчально1виховних закладах, вищих навчаль1

Них закладах, навчальних закладах підвищення кваліфікації та пере1

Підготовки кадрів, на виробництві та в побуті.

Місцеві органи державної виконавчої влади, органи місцевого та

Регіонального самоврядування, житлові установи та організації

Зобов’язані за місцем проживання організовувати навчання населення

Правилам пожежної безпеки в побуті та громадських місцях.

Навчання працюючих здійснюється згідно з Типовим положенням

Про спеціальне навчання, інструктажі та перевірку знань з питань пожеж1

Ної безпеки на підприємствах, в установах та організаціях України.

Усі працівники під час прийняття на роботу і щорічно за місцем


Читайте також:

  1. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 548

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Заціями, розташованими на території району. | Роботи повинні проходити інструктаж з пожежної безпеки.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.