Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПИТАННЯ ДЛЯ АУДИТОРНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ З ОСОБЛИВИМИ ПОТРЕБАМИ

1. З яких двох основних блоків складається екосистема?

2. Що таке біотоп?

3. Як називається рослинне угрупування, що населяє біотоп?

4. Як називається сукупність мікроорганізмів, що населяють біотоп?

5. Як називається спільнота тварин, що населяють біотоп?

6. Як називається спільнота усіх живих організмів, що населяють біотоп?

7. Що є джерелом енергії для здійснення кругообігу біогенних речовин в екосистемі?

8. Як називаються хімічні елементи, що постійно входять до складу організмів та виконують життєво необхідні біологічні функції?

9. Як називається процес багаторазової участі елемента в життєдіяльності організмів?

10. Наведіть приклади біогенних елементів.

11. Для чого необхідний кругообіг біогенних елементів?

12. Скільки процентів енергії їжі акумулюється в тілах тварин?

13. Сформулюйте правило 10%.

14. Де дівається решта енергії?

15. Чому енергія, на відміну від біогенних елементів, не утворює кругообігу?

16. Чому абсолютна більшість травоїдних тварин і всі всеїдні мають схильність до хижацтва?

17. Як називається сукупність елементів, пов"язаних певними законами взаємодії?

18. Що визначається розподілом у просторі надземної та підземної частин рослин?

19. Що таке вертикальна структура екосистеми?

20. Як називаються закони взаємодії між видами, що входять до складу екосистеми?

21. Як називаються закономірності кругообігу біогенних речовин і передачі енергії їжі від її джерела через послідовний ряд організмів?

22. Як називається явище перенесення енергії їжі шляхом поїдання одних організмів іншими?

23. Наведіть приклад трофічного ланцюга.

24. Як показують перехід енергії їжі в трофічному ланцюгу?

25. Як називаються зелені рослини, що у процесі фотосинтезу створюють органічну речовину, або хемосинтезуючі бактерії, що створюють органічну речовину за рахунок енергії хімічних сполук?

26. Як називаються організми, які споживають ужеготову органічну речовину?

ТЕМИ РЕФЕРАТІВ ДО ЛЕКЦІЇ 5

 

27. Екосистема тундри.

28. Екосистема тайги.

29. Екосистема листопадних лісів помірної зони.

30. Екосистема степів помірної зони.

31. Екосистема пустель.

32. Екосистема напівпустель.

33. Екосистема субтропічних листяних лісів (чаппаралю).

34. Екосистема саван (тропічних степів).

35. Екосистема сезонних тропічних лісів.

36. Екосистема дощових тропічних лісів.

 

РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА

1. Білявський Г. О. Основи екології: теорія та практикум : навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / Г. О. Білявський, Л. І. Бутченко – К. : Лібра, 2004. – 368 с.

2. Ігнатюк О. А. Основні екологічні принципи та концепції: навч. посіб. [для студ. вищ. навч. закл.] / О. А. Ігнатюк – К. : НТУУ „КПІ”, 2006. – 268 с.

3.Гайнріх Д. Екологія dtv-Atlas : [довідкове видання] / Д. Гайнріх, М. Гергт – К.:Знання-Прес, 2001. – 288.


Читайте також:

  1. D) оснащення виробництва обладнанням, пристроями, інструментом, засобами контролю.
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. III. Актуалізація набутих знань
  6. III. Контроль знань
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 515

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Класифікація екосистем. | В процесі читання виділіть маркером або підкресліть функції біосфери.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.