УРОК № 8 СУЧАСНІ ВОКАЛЬНІ ЖАНРИ. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЖАНРИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ»
Мета уроку :
Навчальна: ознайомити учнів з особливостями розвитку французької естради у XX—XXI століттях; учити аналізувати образний зміст і звучання легкої музики, порівнюючи її зразки з різних країн, знаходити між ними спільне та відмінне; закріпити розуміння учнями понять шансон, шансоньє; узагальнити знання, уміння та навички учнів, здобуті впродовж чверті;
Розвивальна: розвивати здатність виявляти і розуміти головну думку іншомовної пісні; прищеплювати учням відчуття ритму та ансамблю під час колективного виконання пісні, здатність емоційно і виразно виконувати її;
Музичний матеріал: «Вальс» Ж. Бреля, «Щедрик» М. Леонтовича.
Наочні посібники: тести; портрети Ж. Бреля, М. Леонтовича; репродукція картини П. О. Ренуара «Бал у Мулен де ла Галетт».
Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.
Тип уроку: комбінований урок, урок— перевірка знань з теми.
ХІД УРОКУ
Учні входять до класу під музичний супровід («Щедрик» М. Леонтовича).
1. ВСТУПНА ЧАСТИНА. Організаційний моментПовідомлення теми, мети, завдань уроку(теми семестру та уроку написані на дошці)
Мотивація навчальної діяльності
Учитель. Наша розмова про камерно-вокальні жанри починалася з пісні. Завершуючи цю тему, ми знову повертаємось до пісні. Нас очікує знайомство ще з одним пісенним жанром, який вам всім добре знайомий.