Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



УРОК № 8 СУЧАСНІ ВОКАЛЬНІ ЖАНРИ. ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ З ТЕМИ «ЖАНРИ КАМЕРНО-ВОКАЛЬНОЇ МУЗИКИ»

Мета уроку :

Навчальна: ознайомити учнів з особливостями розвитку французької естради у XX—XXI століттях; учити аналізувати образний зміст і звучання легкої музики, порівнюючи її зразки з різних країн, знаходити між ними спільне та відмінне; закріпити розуміння учнями понять шансон, шансоньє; узагальнити знання, уміння та навички учнів, здобуті впродовж чверті;

Розвивальна: розвивати здатність виявляти і розуміти головну думку іншомовної пісні; прищеплювати учням відчуття ритму та ансамблю під час колективного виконання пісні, здатність емоційно і виразно виконувати її;

Виховна: прищеплювати учням зацікавленість французькою естрадною музикою, естетичний смак.

Музичний матеріал: «Вальс» Ж. Бреля, «Щедрик» М. Леонтовича.

Наочні посібники: тести; портрети Ж. Бреля, М. Леонтовича; репродукція картини П. О. Ренуара «Бал у Мулен де ла Галетт».

Обладнання: ТЗН, фонохрестоматія.

Тип уроку: комбінований урок, урок— перевірка знань з теми.

ХІД УРОКУ

Учні входять до класу під музичний супровід («Щедрик» М. Леонтовича).

1. ВСТУПНА ЧАСТИНА. Організаційний моментПовідомлення теми, мети, завдань уроку(теми семестру та уроку написані на дошці)

Мотивація навчальної діяльності

Учитель. Наша розмова про камерно-вокальні жанри починалася з пісні. Завершуючи цю тему, ми знову повертаємось до пісні. Нас очікує знайомство ще з одним пісенним жанром, який вам всім добре знайомий.

ОСНОВНА ЧАСТИНА


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 1287

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Слухання музики | Розповідь учителя

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.