Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання

1. Опрацювати теоретичний матеріал.

2. Скласти конспект за планом:

1. Класифікація економічних даних.

2. Методи класифікації економічної інформації.

3. Методи кодування економічної інформації.

4. Методи контролю правильності заповнення і переносу даних з первинних документів.

5. Методика виконання робіт з класифікації та кодування даних.

6. Єдина система класифікації та кодування техніко-економічної інформації.

3. Підготувати відповіді на питання:

1. У чому різниця між класифікацією та кодуванням економічної інформації?

2. Перерахуйте поняття, які використовуються під час класифікації.

3. Що є матеріальним утіленням класифікації і кодування?

4. Охарактеризуйте основні методи класифікації економічної інформації, зазначивши недоліки та переваги кожного з них.

5. Які є методи кодування економічної інформації?

6. У чому полягають недоліки і переваги порядкового та серійного методів кодування?

7. Які облікові номенклатури доцільно кодувати за розрядним методом?

8. Перерахуйте методи контролю правильності заповнення і переносу даних з первинних документів та з'ясуйте, на чому базується більшість із них.

9. Охарактеризуйте коротко основні етапи проектування кодів.

10. З якою метою розробляється єдина система класифікації та кодування техніко-економічної інформації?

11. Охарактеризуйте загальнодержавні, галузеві (відомчі) класифікатори та класифікатори об'єднань, підприємств та установ.

 

Література:

 

1. Шквір В.Д., Загородній А.Г., Височан О.С. Інформаційні системи і технології в обліку: Навчальний посібник – К,: Знання, 2007. – 439 с.

2. Основи економічної інформатики. Під ред. Морозевіча, 1998 р.

3. Ф.Ф. Бутінець, С.В. Івахненков, Т.В. Давідюк. Інформаційні системи бухгалтерського обліку. – Житомир, 2002 р.

4. Патрушина С.М. Інформаційні системи в бухгалтерському обліку: Навчальний посібник. – М., 2003.

5. Ситник В.Ф. Основи інформаційних систем: Навчальний посібник. – Вид.2-ге, перероб. і доп. / за редакцією В.Ф.Ситника. – К.: КНЕУ, 2001. – 420 с.



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 488

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вимоги до облікової інформації | Класифікація економічних даних

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.