Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тести для перевірки знань

Тест 1.Тривалість презентації бізнес-плану в середньому становить:

а) понад 45 хвилин;

б) не більше 2 годин;

в) приблизно 20 хвилин.

Тест 2.Головне завдання презентації бізнес-плану полягає в тому, щоб:

а) переконати своїх майбутніх партнерів поділити ваші поглядина проблеми;

б) подивитися на проблеми свого бізнесу очима майбутньогопартнера;

в) ознайомитися з думкою інвесторів (кредиторів) про ваш бізнес;

г) з'ясувати, які вимоги висуває кредитор або інвестор-акціонер до бізнес-проектів.

Тест 3. Проводити презентацію бізнес-плану повинен:

а) представник відомої консалтингової компанії;

б) секретар-референт керівника фірми;

в) керівник (підприємець) особисто;

г) будь-хто з провідних менеджерів фірми.

Тест 4. Підвищенню ефективності презентації бізнес-плану може сприяти:

а) широке використання наочних матеріалів;

б) попереднє ознайомлення з бізнес-планом учасників презентації;

в) зосередження уваги учасників презентації на ключових поло­женнях і показниках бізнес-плану;

г) усі названі способи.

Тест 5. Підвищенню ефективності презентації бізнес-плану сприяє:

а) використання наочних матеріалів;

б) запрошення на презентацію якомога більшої кількості потен­ційних інвесторів;

в) характеристика переваг команди керівників фірми;

г) концентрація уваги на маркетинговій стратегії фірми.

Тест 6. Кредитори, вивчаючи бізнес-план, передовсім інтересуються:

а) можливістю зміни юридичного статусу фірми;

б) перспективами прибутковості даного бізнес-проекту;

в) спроможністю компанії повернути свій борг;

г) можливістю зміцнення позицій фірми на ринку;

д) регулярністю виплати відсотків за користування позикою.

Тест 7. До ключових моментів, які варто розглянути на презентації бізнес-плану, можна віднести:

а) пояснення способів повернення кредиторам та інвесторам вкладених коштів;

б) розгляд складу операційних витрат фірми;

в) характеристику команди, яка буде реалізовувати бізнес-план;

г) відомості про основні техніко-експлуатаційні параметри необ­хідного устаткування.

Тест 8. Презентація бізнес-плану проводиться для:

а) ознайомлення заінтересованих юридичних і фізичних осіб з
новим бізнесом;

б) розвитку власних управлінських навичок;

в) налагодження активних партнерських відносин з потенційними інвесторами.

Тест 9. Характеризуючи продукцію, слід більше уваги приділити:

а) відповідності даного товару запитам ринку (так/ні);

б) можливості створення стійкого попиту (так/ні);

в) перевагам, які ця продукція дасть потенційним споживачам
(так/ні);

г) технічним подробицям її виробництва (так/ні).

Тест 10. Для інвесторів-акціонерів у бізнес-плані найбільш важли­вими є питання:

а) спроможності фірми регулярно сплачувати відсотки за корис­
тування позиками (так/ні);

б) перспектив прибутковості даного бізнес-проекту (так/ні);

в) ризиковості фінансування (так/ні);

г) фізичних параметрів продукту бізнесу (так/ні);

д) можливості зміцнення позицій фірми на ринку (так/ні).

Тест 11. Презентація бізнес-плану — це:

а) спосіб публічного ознайомлення зі своєю бізнес-ідеєю широкого загалу (так/ні);

б) процес публічного його роз'яснення заінтересованим особам
для досягнення певних цілей (так/ні);

в) процес опрацювання резюме бізнес-плану (так/ні);

г) собисте знайомство підприємця з потенційними бізнес-партнерами (так/ні).

Тест12. Процес розробки бізнес-плану:

а) починається з маркетингових досліджень;

б) точно відповідає структурі бізнес-плану;

в) виходить лише із загальної логіки викладу.

Тест 13. Для проекту, який містить радикально нову ідею, що потребує додаткових пояснень, доцільніше скласти резюме:

а) конспективного (тезового) типу;

б) описового (розгорнутого) типу;

в) будь-якого типу, оскільки в даному випадку це не має значення.

Тест 14.У бізнес-плані, орієнтованому на залучення інвесторів, слід
підкреслити такі пріоритетні моменти:

а) спільний потенціал, спільні товари та послуги;

б) досягнення;

в) фінансові потоки, активи, стабільне зростання;

г) стрімке зростання, потенційно великий ринок, команда управлінців

Тест15. Зміст і структура бізнес-плану залежать від таких факторів:

а) цілі його розробки;

б) вибраної стратегії бізнесу фірми;

в) вибраної форми організації бізнесу;

г) специфіки сфери майбутнього бізнесу;

д) аудиторії, на яку розрахований бізнес-план.

Тест 16. Основними вимогами до стилю бізнес-плану є:

а) своєчасність;

б) функціональність;

в) актуальність;

г) орієнтація на найгірший результат;

д) чіткість, логічність, легкість сприйняття.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 2909

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести для перевірки знань | Тема 7. Фінансова діяльність підприємства та кредитна і податкова системи в сфері аграрного бізнесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.