Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тести для перевірки знань

Тест 1.Тривалість презентації бізнес-плану в середньому становить:

а) понад 45 хвилин;

б) не більше 2 годин;

в) приблизно 20 хвилин.

Тест 2.Головне завдання презентації бізнес-плану полягає в тому, щоб:

а) переконати своїх майбутніх партнерів поділити ваші поглядина проблеми;

б) подивитися на проблеми свого бізнесу очима майбутньогопартнера;

в) ознайомитися з думкою інвесторів (кредиторів) про ваш бізнес;

г) з'ясувати, які вимоги висуває кредитор або інвестор-акціонер до бізнес-проектів.

Тест 3. Проводити презентацію бізнес-плану повинен:

а) представник відомої консалтингової компанії;

б) секретар-референт керівника фірми;

в) керівник (підприємець) особисто;

г) будь-хто з провідних менеджерів фірми.

Тест 4. Підвищенню ефективності презентації бізнес-плану може сприяти:

а) широке використання наочних матеріалів;

б) попереднє ознайомлення з бізнес-планом учасників презентації;

в) зосередження уваги учасників презентації на ключових поло­женнях і показниках бізнес-плану;

г) усі названі способи.

Тест 5. Підвищенню ефективності презентації бізнес-плану сприяє:

а) використання наочних матеріалів;

б) запрошення на презентацію якомога більшої кількості потен­ційних інвесторів;

в) характеристика переваг команди керівників фірми;

г) концентрація уваги на маркетинговій стратегії фірми.

Тест 6. Кредитори, вивчаючи бізнес-план, передовсім інтересуються:

а) можливістю зміни юридичного статусу фірми;

б) перспективами прибутковості даного бізнес-проекту;

в) спроможністю компанії повернути свій борг;

г) можливістю зміцнення позицій фірми на ринку;

д) регулярністю виплати відсотків за користування позикою.

Тест 7. До ключових моментів, які варто розглянути на презентації бізнес-плану, можна віднести:

а) пояснення способів повернення кредиторам та інвесторам вкладених коштів;

б) розгляд складу операційних витрат фірми;

в) характеристику команди, яка буде реалізовувати бізнес-план;

г) відомості про основні техніко-експлуатаційні параметри необ­хідного устаткування.

Тест 8. Презентація бізнес-плану проводиться для:

а) ознайомлення заінтересованих юридичних і фізичних осіб з
новим бізнесом;

б) розвитку власних управлінських навичок;

в) налагодження активних партнерських відносин з потенційними інвесторами.

Тест 9. Характеризуючи продукцію, слід більше уваги приділити:

а) відповідності даного товару запитам ринку (так/ні);

б) можливості створення стійкого попиту (так/ні);

в) перевагам, які ця продукція дасть потенційним споживачам
(так/ні);

г) технічним подробицям її виробництва (так/ні).

Тест 10. Для інвесторів-акціонерів у бізнес-плані найбільш важли­вими є питання:

а) спроможності фірми регулярно сплачувати відсотки за корис­
тування позиками (так/ні);

б) перспектив прибутковості даного бізнес-проекту (так/ні);

в) ризиковості фінансування (так/ні);

г) фізичних параметрів продукту бізнесу (так/ні);

д) можливості зміцнення позицій фірми на ринку (так/ні).

Тест 11. Презентація бізнес-плану — це:

а) спосіб публічного ознайомлення зі своєю бізнес-ідеєю широкого загалу (так/ні);

б) процес публічного його роз'яснення заінтересованим особам
для досягнення певних цілей (так/ні);

в) процес опрацювання резюме бізнес-плану (так/ні);

г) собисте знайомство підприємця з потенційними бізнес-партнерами (так/ні).

Тест12. Процес розробки бізнес-плану:

а) починається з маркетингових досліджень;

б) точно відповідає структурі бізнес-плану;

в) виходить лише із загальної логіки викладу.

Тест 13. Для проекту, який містить радикально нову ідею, що потребує додаткових пояснень, доцільніше скласти резюме:

а) конспективного (тезового) типу;

б) описового (розгорнутого) типу;

в) будь-якого типу, оскільки в даному випадку це не має значення.

Тест 14.У бізнес-плані, орієнтованому на залучення інвесторів, слід
підкреслити такі пріоритетні моменти:

а) спільний потенціал, спільні товари та послуги;

б) досягнення;

в) фінансові потоки, активи, стабільне зростання;

г) стрімке зростання, потенційно великий ринок, команда управлінців

Тест15. Зміст і структура бізнес-плану залежать від таких факторів:

а) цілі його розробки;

б) вибраної стратегії бізнесу фірми;

в) вибраної форми організації бізнесу;

г) специфіки сфери майбутнього бізнесу;

д) аудиторії, на яку розрахований бізнес-план.

Тест 16. Основними вимогами до стилю бізнес-плану є:

а) своєчасність;

б) функціональність;

в) актуальність;

г) орієнтація на найгірший результат;

д) чіткість, логічність, легкість сприйняття.


Читайте також:

  1. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  2. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. IV. Закріплення й узагальнення знань
  7. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 3050

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тести для перевірки знань | Тема 7. Фінансова діяльність підприємства та кредитна і податкова системи в сфері аграрного бізнесу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.347 сек.