МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести для перевірки знаньТест 1.Тривалість презентації бізнес-плану в середньому становить: а) понад 45 хвилин; б) не більше 2 годин; в) приблизно 20 хвилин. Тест 2.Головне завдання презентації бізнес-плану полягає в тому, щоб: а) переконати своїх майбутніх партнерів поділити ваші поглядина проблеми; б) подивитися на проблеми свого бізнесу очима майбутньогопартнера; в) ознайомитися з думкою інвесторів (кредиторів) про ваш бізнес; г) з'ясувати, які вимоги висуває кредитор або інвестор-акціонер до бізнес-проектів. Тест 3. Проводити презентацію бізнес-плану повинен: а) представник відомої консалтингової компанії; б) секретар-референт керівника фірми; в) керівник (підприємець) особисто; г) будь-хто з провідних менеджерів фірми. Тест 4. Підвищенню ефективності презентації бізнес-плану може сприяти: а) широке використання наочних матеріалів; б) попереднє ознайомлення з бізнес-планом учасників презентації; в) зосередження уваги учасників презентації на ключових положеннях і показниках бізнес-плану; г) усі названі способи. Тест 5. Підвищенню ефективності презентації бізнес-плану сприяє: а) використання наочних матеріалів; б) запрошення на презентацію якомога більшої кількості потенційних інвесторів; в) характеристика переваг команди керівників фірми; г) концентрація уваги на маркетинговій стратегії фірми. Тест 6. Кредитори, вивчаючи бізнес-план, передовсім інтересуються: а) можливістю зміни юридичного статусу фірми; б) перспективами прибутковості даного бізнес-проекту; в) спроможністю компанії повернути свій борг; г) можливістю зміцнення позицій фірми на ринку; д) регулярністю виплати відсотків за користування позикою. Тест 7. До ключових моментів, які варто розглянути на презентації бізнес-плану, можна віднести: а) пояснення способів повернення кредиторам та інвесторам вкладених коштів; б) розгляд складу операційних витрат фірми; в) характеристику команди, яка буде реалізовувати бізнес-план; г) відомості про основні техніко-експлуатаційні параметри необхідного устаткування. Тест 8. Презентація бізнес-плану проводиться для: а) ознайомлення заінтересованих юридичних і фізичних осіб з б) розвитку власних управлінських навичок; в) налагодження активних партнерських відносин з потенційними інвесторами. Тест 9. Характеризуючи продукцію, слід більше уваги приділити: а) відповідності даного товару запитам ринку (так/ні); б) можливості створення стійкого попиту (так/ні); в) перевагам, які ця продукція дасть потенційним споживачам г) технічним подробицям її виробництва (так/ні). Тест 10. Для інвесторів-акціонерів у бізнес-плані найбільш важливими є питання: а) спроможності фірми регулярно сплачувати відсотки за корис б) перспектив прибутковості даного бізнес-проекту (так/ні); в) ризиковості фінансування (так/ні); г) фізичних параметрів продукту бізнесу (так/ні); д) можливості зміцнення позицій фірми на ринку (так/ні). Тест 11. Презентація бізнес-плану — це: а) спосіб публічного ознайомлення зі своєю бізнес-ідеєю широкого загалу (так/ні); б) процес публічного його роз'яснення заінтересованим особам в) процес опрацювання резюме бізнес-плану (так/ні); г) собисте знайомство підприємця з потенційними бізнес-партнерами (так/ні). Тест12. Процес розробки бізнес-плану: а) починається з маркетингових досліджень; б) точно відповідає структурі бізнес-плану; в) виходить лише із загальної логіки викладу. Тест 13. Для проекту, який містить радикально нову ідею, що потребує додаткових пояснень, доцільніше скласти резюме: а) конспективного (тезового) типу; б) описового (розгорнутого) типу; в) будь-якого типу, оскільки в даному випадку це не має значення. Тест 14.У бізнес-плані, орієнтованому на залучення інвесторів, слід а) спільний потенціал, спільні товари та послуги; б) досягнення; в) фінансові потоки, активи, стабільне зростання; г) стрімке зростання, потенційно великий ринок, команда управлінців Тест15. Зміст і структура бізнес-плану залежать від таких факторів: а) цілі його розробки; б) вибраної стратегії бізнесу фірми; в) вибраної форми організації бізнесу; г) специфіки сфери майбутнього бізнесу; д) аудиторії, на яку розрахований бізнес-план. Тест 16. Основними вимогами до стилю бізнес-плану є: а) своєчасність; б) функціональність; в) актуальність; г) орієнтація на найгірший результат; д) чіткість, логічність, легкість сприйняття. Читайте також:
|
||||||||
|