Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 1.

Текст 1

На великих висотах польоту (тільки таких, де надзвуковий літак може розвинути максимальну швидкість), повітря настільки розріджене, що довжину вільного пробігу молекул можна зіставити із розмірами літака. В результаті, окремі частинки повітря зіштовхуються лише один раз з літаком у польоті. Така аеродинаміка враховує результат взаємодії повітря і тіла не як наслідок перерозподілу тиску у постійному потоці повітря, що обтікає тіло, а як складовий результат сутичок (ударів) окремих частинок повітря та тіла, що рухається, з належним урахуванням відцентрових сил, що впливають на ці частинки, коли їх траєкторії стають викривленими під час руху вздовж криволінійних поверхонь тіла.

При дослідженні сил, які діють на тіло, що рухається, у гіперзвуковій аеродинаміці також враховують той факт, що у результаті зіткнення частинок повітря з тілом, виникають високі температури, внаслідок чого відбувається дисоціація (розпад) та іонізація молекул з утворенням плазми. Плазма – це газоподібна речовина, де усі атоми або більшість із них іонізуються, втрачаючи деякі зі своїх електронів та перетворюючись на іони, тобто заряджені атоми. За умови іонізації всіх атомів газу плазма являє собою суміш іонів та вільних електронів. Якщо не всі, а більша частина атомів газу зазнали іонізації, плазма стає сумішшю з іонів, вільних електронів та нейтронів. Потік заряджених іонізованих частинок призводить до виникнення під час польоту електричних струмів та електромагнітних полів навколо тіла. Тому, надзвуковий літак щоразу під час польоту буде оточений шаром плазми.

Завдання 1.

Прочитайте, зверніть увагу на переклад наступних термінів з тексту:

  • висота польоту – flight altitude
  • надзвуковий літак – hypersonic aeroplane
  • разріджене повітря – rarefied air
  • вільний пробіг молекул – molecular free path

молекула – molecule ['mɔlikju:l]

молекулярний – molecular [məu'lekjulə]

  • стати сумірним – to become (be) commensurable [kə'men∫ərəbl]
  • розмір – dimension [di'men∫ən]
  • зіштовхуватися – to collide [kə'laid]
  • зіткнення (явище) – collision [kə'liʒən]
  • зіткнення (як удар) – impact ['impəkt]
  • перерозподіл тиску – pressure redistribution
  • постійний потік повітря – continuous airflow
  • відцентрові сили – centrifugal forces
  • криволінійна поверхня – curvilinear surface [ёkə:vi'lainiə]
  • розпад та ионізація молекул – molecules dissociation and ionization
  • шар плазми – layer of plasma
  • впливати на…, діяти на… (шкодити, уражати) – to affect [ə'fekt]
  • здійснювати, виконувати – to effect [i'fekt]

Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 358

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Завдання 2.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.