Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання 2.

Зверніть увагу на можливі варіанти перекладу прийменника «при» у словосполученнях типу «при дослідженні» англійською мовою:

  1. When employing these compounds as fuel additive one must take some facts into consideration.
  2. This eguation is useful in comparing diffusion currents from electrodes.
  3. In deciding on a particular vehicle fuel, it is necessary to consider its properties.
  4. This information os of interest in studies of different phenomena.
  5. When calibrating spectrophotometers, the same instrumental setting should be used as in the previous cases.

 

Завдання 3.

Зверніть увагу на можливі варіанти перекладу словосполучення «з урахуванням»:

  1. The material of the tank was selected having regard to the extremely low temperature of the cargo.
  2. Selection of materials with consideration for their heat-storage capacities was of great importance.
  3. The system should be designed with due regard for safety.
  4. With allowance made for its strength and light weight this metal may be widely used in the future.
  5. This term can be written, in view of equation 5, in two different ways.

 

Завдання 4.

Зверніть увагу на можливі варіанти перекладу дієслова «призводити до…»:

  1. Thermal stresses produce surface cracking.
  2. Continued condensation causes the period of rotation to shorten.
  3. These collisions can involve a gain or loss in mechanical energy.
  4. This leads to new concepts.
  5. Flapping of the belt could result in poor finish.

 

Завдання 5.

Прочитайте наступні дієслова, використуйте їх при перекладі тексту, утворіть від них інші частини мови:

  1. to collide 6. to mix
  2. to represent 7. to appear
  3. to rarefy 8. to separate
  4. to distribute 9. to consider
  5. to charge 10. to impact

 

Завдання 6.

Поясніть різницю між словами «effect», «affect» та використуйте ці слова у наступних реченнях:

  1. The adverse weather conditions should not ________ the airplane performance.
  2. The ________ of this discovery cannot be overastimated.
  3. The particle size of the oxidizer ________ the burning rate of the propellant.
  4. Background noise has no _________ on the accuracy of calibration.
  5. Radiation and air pollution _________ people`s health.

 

Завдання 7.

Знайдіть синоніми до дієслів «effect», «affect».

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. II. Завдання на проект.
  3. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  4. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. V. Завдання.
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  10. Vi. домашнє завдання
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ




Переглядів: 349

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Завдання 1. | Текст 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.