Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань з науки (дисципліни).
ПОРЯДОК ОЦІНЮВАННЯ ПОТОЧНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА В СЕМЕСТРІ
Максимальна кількість балів, які може набрати студент за результатами поточної роботи - 50
Для студентів денної форми навчання
№ п/п
Об'єкти поточного контролю
Кількість балів
1.
Систематичність та активність роботи на семінарських заняттях
до 30 балів
2.
Виконання двох модульних завдань
до 10 балів (2х5)
3.
Підготовка індивідуальних завдань
до 10 балів
Разом
до 50 балів
Модульний контроль знаньза визначеними темами може проводитись усно або письмово за вибором викладача, у формі відповідей на теоретичні питання або розв’язання практичних завдань, виконання тестів тощо.
При виконанні модульних завдань оцінці підлягають (відповідно до п. 3.4.3 «Порядку оцінювання знань студентів КНЕУ з урахуванням вимог Болонської декларації») теоретичні знання та практичні навички, яких набули студенти після опанування певного модуля.
Критеріями оцінки правильності виконання модульних контрольних завдань (чи усної відповіді на теоретичні питання) є:
№ п/п
Критерії оцінки знань студента виявлених під час проведення модульного контролю
Кількість балів
1.
Студент в процесі усної (письмової) відповіді дає правильні відповіді на всі поставлені запитання, виявляє високий рівень знань теоретичного та нормативного матеріалу. Викладає свою відповідь системно та логічно, упевнено і правильно аргументує власну позицію, дає висновки, тощо.
5 балів
2.
Студент має належний рівень знань теоретичного та нормативного матеріалу, на поставлені запитання відповідає, переважно, правильно, однак допускає певні неточності у визначеннях правових категорій, не завжди належно (коректно) аргументує відповідь або правильно дає відповідь на половину поставлених запитань тощо.
3 бали
3.
Студент дає неправильні відповіді на поставлені запитання, виявляє неналежний рівень знань теоретичного та нормативного матеріалу, неспроможний послідовно і правильно аргументувати свою відповідь або взагалі не в змозі відповісти на поставлені запитання тощо.