Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ПІДСУМКОВИЙ КОНТРОЛЬ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ (ІСПИТ)

Екзаменаційний білет містить 6 завдань, кожне з яких оцінюється за шкалою від 0 до 10. Результати іспиту оцінюються в діапазоні від 0 до 60 балів (включно), підсумкова оцінка не повинна перевищувати 100 балів.

ЗАГАЛЬНА ПІДСУМКОВА ОЦІНКА (в балах) = результати поточної роботи + результати письмового іспиту

Поточна робота – максимальна кількість балів – 50.

Письмовий іспит – менше 30 балів (0, 5, 10, 15, 20, 25) не зараховуються; максимальна кількість балів – 60, підсумкова оцінка не повинна перевищувати 100 балів.

 

Оцінювання за системою ECTS здійснюється в такому порядку:

(Переведення даних 100 – бальної шкали оцінювання в 4 – х бальна шкалу)

Оцінка за шкалою ECTS Оцінка за бальною шкалою, що використовується в КНЕУ Оцінка за національною шкалою
A 90 - 100 5 (відмінно)
B 80-89 4 (добре)
C 70 - 79
D 66-69 3 (задовільно)
E 60 - 65
FX 21 - 59 2 (незадовільно) з можливістю повторного складання
F 0 -20 2 (незадовільно) з обов’язковим повторним вивченням дисципліни

Шкала оцінювання екзаменаційних завдань:

Оцінка за 100-бальною шкалою[1] РІВЕНЬ ЗНАНЬ
відмінний
добрий
задовільний
незадовільний

За такого порядку система ліквідації академзаборгованостей має такий зміст:

Студент, який набрав за результатами поточного і підсумкового контролю від 21 до 59 балів, після належної підготовки мають право повторного складання іспиту.

Студент, який набрав за результатами поточного і підсумкового контролю від 0 до 20 балів , тобто менше 50% кількості балів, достатніх для отримання задовільної оцінки, зобов’язані пройти повторний курс вивчення дисципліни перед повторним складанням іспиту.

МАТЕРІАЛИ ДО МОДУЛЬНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ

МОДУЛЬ №1

Тема 1. Державне управління.

Тема 2. Предмет та система адміністративного права.

Тема 3. Адміністративно-правові норми та відносини.

Тема 4. Органи виконавчої влади як суб'єкти адміністративно-правових відносин.

Тема 5. Державна служба і державні службовці.

Тема 6. Запобігання і протидія корупції в Україні.

Тема 7. Об'єднання громадян та громадяни як суб'єкти адміністративно-правових відносин.

Тема 8. Методи державного управління.

Тема 9. Адміністративний примус.

 

МОДУЛЬ №2

Тема 10.Адміністративна відповідальність.

Тема 11. Форми та функції управлінської діяльності.

Тема 12. Акти державного управління.

Тема 13. Адміністративний процес.

Тема 14. Провадження у справах про адміністративні правопорушення.

Тема 15. Окремі види неюрисдикційних проваджень.

Тема 16. Адміністративне судочинство в Україні.

Тема 17. Провадження в адміністративних справах.

Тема 18. Розгляд окремих категорій адміністративних справ.

 

 


Читайте також:

  1. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  3. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. III. Актуалізація набутих знань
  5. III. Контроль знань
  6. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  7. IV. Закріплення й узагальнення знань
  8. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ




Переглядів: 371

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок поточного і підсумкового оцінювання знань з науки (дисципліни). | Особливості поточного контролю знань студентів заочної форми навчання.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.