МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Розвиток картографічних знань в шкільному курсі географіїРобота із картою чи іншими картографічними творами є цікавою для школярів, бо включає зорову функцію пам’яті (нервовий зоровий канал вчетверо потужніший, ніж слуховий). Крім того, дітям завжди подобалися подорожі й екскурсії. Це слід використати для ”передачі“ учням знань. Навчити учнів картографічним словесним методам неможливо, тому для учнів слід підбирати відповідні картографічні твори, а не карти загалом. У молодших класах учні користуються найпростішими планами місцевості, знайомляться із дрібномасштабною картою при співставленні її із планом місцевості і глобусом. Тут закладаються початкові картографічні знання – про картографічне зображення, масштаб, генералізацію. В шостому класі розширюються картографічні знання про план і карту, картографічну сітку, даються поняття про меридіани і паралелі, географічну широту і довготу, географічні координати загалом, горизонталі, висоту перерізу, абсолютні та відносні висоти. В шкільній програмі передбачено розділ ”План і карта“. У сьомому класі теж введено у вступному розділі дані про види тематичних карт, що подаються в шкільному підручнику та шкільному атласі, звертається увага на їх зміст, деякі способи картографічного зображення – якісний (кольоровий) фон, лінійні знаки, знаки руху, ізоліній, ареалів), на взаємозв’язок між явищами на картах. У 8 і 9 класах в курсах фізичної та економічної географії України картографічні знання поповнюються новими даними про способи картографічного зображення – картограму, картодіаграму, види тематичних карт, зокрема, соціально-економічних. У 10 класі при вивченні економічної та соціальної географії світу використовуються вже всі наявні загальногеографічні та тематичні карти і всі наявні картографічні знання. В шкільній програмі передбачені гурткова та факультативна робота із картографії та топографії. Література: 3. Картография с основами топографии Учебник для студентов естеств.-геогр. фак. пед. ин-тов. Под ред А.В. Гедымина. Ч. 2. Мелкомасштабная географическая карта. Школьные географические произведения. – М.: Просвещение, 1973. – Стор. 170-213. 4. Картография з основами топографии: Учеб. пособие для студентов пед. ин-тов по спец. ”География“ / Г.Ю. Грюнберг, Н.А. Лапкина, Н.В. Малахов, Е.С. Фельдман; Под ред. Г.Ю. Грюнберга. – М.: Просвещение, 1991. – Стор. 314-341. Тема 21 РОЗВИТОК ТОПОГРАФІЇ ТА КАРТОГРАФІЇ В УКРАЇНІ. КАРТОГРАФІЧНА ВИВЧЕНІСТЬ ТЕРИТОРІЇ УКРАЇНИ. Картографічні відомості про територію сучасної України Читайте також:
|
||||||||
|