МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Хід урокуІ. Організаційний момент. Чи цікаво вам дізнатись, Що сьогодні може статись? Ну, то сядемо рівненько, Попрацюємо гарненько. ІІ. Повторення правил безпечної поведінки в комп’ютерному класі. 1. Як потрібно заходити в комп’ютерний клас? 2. На якій відстані треба сидіти від монітора? 3. Як правильно натискати клавіші? 4. Чи можна торкатися проводів? 5. Чи дозволяється вмикати апаратуру без дозволу вчителя? ІІІ. Актуалізація опорних знань. 1. Що таке алгоритм? Команда? Виконавець? 2. Хто може бути виконавцем? 3. Яких виконавців ми вивчали? ІV. Повідомлення теми і завдань уроку. V. Вивчення нового матеріалу. Слово вчителя. Зараз ми перевіримо вашу увагу та кмітливість. Перед вами приклади деяких алгоритмів, але вони містять помилки. Знайдіть їх. Робота з підручником.(ст. 18) Практична робота. Виконання завдань №1,3 робочого зошита Фізкультхвилинка. Сильний вітер до землі, Гне дерева молоді А вони ростуть, міцніють, Вгору тягнуться, радіють. Розім’ялись, відпочили І за парти тихо сіли. V. Практична робота з комп'ютером. З виконавцем Кенгурути познайомився у минулому році. Пригадай команди, які він уміє виконувати. Зроби крок — пересувається на 1 крок уперед, тобто в тому напрямку, куди дивиться. При цьому він залишає за собою слід на піску — креслить хвостиком відрізок довжиною 1 крок. Стрибни — робить стрибок довжиною 1 крок у тому напрямку, куди дивиться, не залишаючи за собою сліду. Повернись праворуч та Повернись ліворуч — повертається у відповідний бік. Керуючи виконавцем Кенгуруза допомогою цих чотирьох простих команд, можна креслити цікаві малюнки та узори. Завдання.Склади алгоритм для виконавця Кенгуру,щоб він накреслив 2 квадрати — один усередині другого. Релаксація Гімнастика для очей. 1. Намалювати очима Сонце, нашу планету Земля (кругові оберти в одну сторону) та ще 2-3 планети поруч (кругові оберти в іншу сторону). 2. Малюємо зірку - 5 разів. 3. Подивилися далеко вперед, може, там летить космічний корабель, а потім на свого носика - 5 разів 4. Наша Галактика - безмежна. А знак безмежності — це перевернута цифра 8. Провели по ній оченятами. 5. Закрили очі, розслабили м'язи, порахували до п’яти відкрили очі. VI. Логічна сторінка для розумників і розумниць. (ст19) VІІ. Підсумок уроку. - Чи сподобалося працювати на уроці? - Що найбільше запам’яталося? - Де ми можемо використати отримані сьогодні знання? VІІІ. Домашнє завдання. Підручник: ст. 18-19 Робочий зошит: Урок 8(№2,4)
Урок 9 Тема. Лінійні алгоритми. Блок-схеми лінійних алгоритмів. Програма «Виконавець Кенгуру» Мета. 1. Формувати поняття лінійних алгоритмів та блок-схеми алгоритму. 2. Дати уявлення про принципи побудови блок-схеми алгоритму. 3. Розвивати пам'ять та пізнавальну цікавість. 4. Закріплення навичок роботи з комп’ютером; 5. Розвиток логічного мислення, просторової уяви; 6. Виховання культури мовлення, інтерес до інформатики. Обладнання.Комп’ютери, підручники, робочі зошити, програма «Виконавець Кенгуру». Читайте також:
|
||||||||
|