Хід уроку
І. Організаційний момент. Перевірка домашнього завдання
Ви сідайте тихо, діти,
Домовляймось не шуміти,
Руки гарно піднімати,
На уроці не дрімати.
ІІ. Правила безпечної поведінки при роботі з комп’ютером.
Гра «Так – ні».
- До комп’ютерного класу заходимо спокійно з дозволу вчителя.
- Коли зайшли до комп’ютерного класу, то швидко включаємо комп’ютер.
- Біля комп’ютера сидимо рівно.
- Відстань від очей до монітора повинна бути маленькою, щоб краще бачити і
не псувати зір.
- Під час уроку ходимо по класу, коли забажаємо.
- Під час роботи в класі їмо фрукти.
- Без дозволу вчителя не приступаємо до роботи за комп’ютером.
- Рухаючи мишкою, голосно подаємо команди.
- Рукавом сорочки протираємо монітор комп’ютера;
- При роботі з мишкою використовуємо вказівний і середній пальці.
ІІІ. Актуалізація знань.
Розв 'яжіть задачу.
На базар йдуть 7 жінок, назустріч їм йдуть 4 чоловіки і 2 жінки. Скільки людей йде на базар?
ІV. Повідомлення теми і завдань уроку.
V. Вивчення нового матеріалу
Слово вчителя.
Алгоритм можна подати кількома способами. Сьогодні ми познайомимося ближче з одним із них.
Робота з підручником ст.20.
Практична робота.
Виконання завдань №2,4 робочого зошита
Читайте також: - A. Організація уроку.
- B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
- I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
- II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
- III. Підсумки уроку
- III. ПІДСУМКИ УРОКУ
- III. ПІДСУМКИ УРОКУ
- III. підсумки уроку
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|