МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 1. Становлення та розвиток державного казначействаПлан 1. Історичні умови започаткування казначейства. 2. Передумови створення Державного казначейства України. 3. Основні етапи створення Державного казначейства України.
Тема 2. Організаційні основи функціонування Державної казначейської служби України План 1. Система органів державної та виконавчої влади. 2. Організаційна структура Державного казначейства України 3. Завдання та функції відповідного органу ДК. 4. Права органів ДК. Тема 3. Державне казначейство як учасник бюджетного процесу План 1. Бюджетний процес та його сутність 2. Повноваження учасників бюджетного процесу 3. Участь державного казначейства у виконанні Державного бюджету 4. Бюджетні асигнування та їх використання 5. Суть та призначення бюджетної класифікації 6. Контроль за надходженнями та видатками бюджету
Тема 4. Платіжна система виконання бюджету План 1. Сутність платіжної системи. 2. Єдиний казначейський рахунок. 3. Реєстраційні рахунки.
Тема 5. Касове виконання державного бюджету за доходами План 1. Загальна характеристика доходів. Класифікація доходів. 2. Поняття касового виконання Державного бюджету за доходами. 3. Організація касового виконання Державного бюджету за доходами. 4. Операції щодо зарахування платежів.
Тема 6. Касове виконання державного бюджету за видатками План 1. Характеристика видатків бюджету. 2. Класифікація видатків бюджету. 3.Організація роботи щодо виконання Державного бюджету за видатками . 4. Розпорядники бюджетних коштів 5. Перерахування бюджетних коштів через органи Державного казначейства. 6. Оплата витрат розпорядників коштів. Тема 7. Казначейське обслуговування місцевих бюджетів План 1. Особливості обслуговування місцевих бюджетів 2. Перерахування між бюджетних трансфертів. 3. Організація роботи ДК з субвенціями 4. Порядок повернення бюджетних кредитів
Тема 8. Бухгалтерський облік і звітність про виконання бюджетів План
А) місячна звітність. Б) квартальна звітність. В) річна звітність.
Тема 9. Фінансовий контроль у системі Державного казначейства План 1. Сутність фінансового контролю 2. Принципи організації контролю у системі казначейства. 3. Методи організації контролю у системі казначейства.
Плани Семінарських занять Практичні заняття (ПЗ) – це форма організації навчання, на якій під керівництвом викладача відбувається закріплення і систематизація набутих теоретичних знань, формуються і розвиваються необхідні вміння і навички. Для роботи студентів на практичних заняттях використовуються індивідуальні та групові завдання, що виконуються під керівництвом викладача на рівні засвоєння навчального матеріалу “застосування” і “створення”. Практичні заняття можуть проходити у формі тренінгу, ділової гри, судового засідання, прес-конференції, КВК, семінару, вистави, міжпредметного заняття, екскурсії і т.п. Можливі методи навчання: дискусії і бесіди, виступи з доповідями, вирішення задач і ситуацій, вправи, психодіагностика, спостереження, експеримент, мікровикладання, дидактичні ігри та інше. Рекомендується такий загальний план проведення практичного заняття: (послідовність і черговість етапів встановлює викладач):
1. Вступна організація, повідомлення теми, цілей, плану, особливостей практичного заняття, мотивація студентів. 2. Актуалізація теоретичних знань (бліцопитування, дидактичне тестування, термінологічний диктант, дискусія, бесіда, конкурс, вікторина, аукціон, гра і т.п.). 3. Практичні завдання (вправи, психодіагностика, спостереження, аналіз і вирішення ситуацій, дидактична гра, мікровикладання, робота в малих групах, презентація групових проектів, дискусія, мозковий штурм і т.п.). 4. Висновки, підсумки, зв’язок з подальшою темою. Вибір форм і методів проведення практичних занять, конкретних питань, що будуть розглядатись на практичному занятті, а також навчальних завдань здійснюється викладачем в залежності від конкретних умов навчання, запитів студентів.
Читайте також:
|
||||||||
|