МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тема 1. Становлення та розвиток державного казначейства(8 годин) Завдання на самостійну підготовку: В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану. Тематичний план
Рекомендована література: 10; 11; 15; 23
Тема 2. Організаційні основи функціонування Державіної казначейської служби України (8 годин) Завдання на самостійну підготовку: В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану Тематичний план
Рекомендована література: 14; 18; 24.
Тема 3. Державне казначейство як учасник бюджетного процесу (8 годин) Завдання на самостійну підготовку: В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану. Тематичний план
Рекомендована література: 14; 18; 24. Тема 4. Платіжна система виконання бюджету (8 годин) Завдання на самостійну підготовку: В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану. Тематичний план
Рекомендована література: 12; 17; 28 Тема 5. Касове виконання державного бюджету за доходами (8 годин) Завдання на самостійну підготовку: В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану. Тематичний план
Рекомендована література: 10, 14, 20,27.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|