Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 1. Становлення та розвиток державного казначейства

(8 годин)

Завдання на самостійну підготовку:

В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану.

Тематичний план

Назва питань Кількість годин
Проблеми започаткування казначейства.
Становлення та розвиток казначейської системи на Хмельниччині: історія та сьогодення.
  Разом:

Рекомендована література: 10; 11; 15; 23

 

Тема 2. Організаційні основи функціонування Державіної казначейської служби України

(8 годин)

Завдання на самостійну підготовку:

В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану

Тематичний план

Назва питань Кількість годин
Розрахункові палати у системі казначейства.
Взаємодія Головного управління та його територіальних органів з міністерствами, банками, податковою службою, місцевими фінансовими органами, з органами виконавчої влади.
  Разом:

Рекомендована література: 14; 18; 24.

 

Тема 3. Державне казначейство як учасник бюджетного процесу

(8 годин)

Завдання на самостійну підготовку:

В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану.

Тематичний план

Назва питань Кількість годин
Бюджетне планування та прогнозування.
Зведення, складання та надання звітності про виконання державного бюджету.
Санкції Державного казначейства за порушення бюджетного законодавства
  Разом:

Рекомендована література: 14; 18; 24.

Тема 4. Платіжна система виконання бюджету

(8 годин)

Завдання на самостійну підготовку:

В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану.

Тематичний план

Назва питань Кількість годин
Технічне забезпечення здійснення платежів.
Механізм взаємостосунків користувачів коштів з казначейською системою.
Ознаки кодування та аналітичні параметри рахунків.
  Разом:

Рекомендована література: 12; 17; 28

Тема 5. Касове виконання державного бюджету за доходами

(8 годин)

Завдання на самостійну підготовку:

В ході підготовки законспектувати та вивчити питання відповідно до тематичного плану.

Тематичний план

Назва питань Кількість годин
Облік податків і зборів (обов'язкових платежів до Державного бюджету).
Операції за платежами до бюджету, які розподіляються між державним та місцевим бюджетами.
Зарахування платежів, що справляються митними органами.
  Разом:

Рекомендована література: 10, 14, 20,27.

 


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Розвиток математичних знань учнів.
  3. II. Розвиток математичних знань.
  4. II. Розвиток математичних знань.
  5. II. Розвиток математичних знань.
  6. II. Розвиток математичних знань.
  7. II. Розвиток математичних знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 280

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота студентів | Тема 6. Касове виконання державного бюджету за видатками

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.