Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вставка нових елементів у формулу.

a) Помістити курсор уведення в потрібне місце формули.

b) Увести необхідну послідовність символів.

c) При необхідність за допомогою шаблона вставити заготівлю, а потім заповнити її потрібними символами.

Способи створення таблиць в Microsoft Word

· Команда меню Таблиця→Вставити→Таблиця.У діалоговому вікні, щоз'явилося, Вставка таблиці варто встановити розмірність таблиці - число рядків і стовпців.

· Швидко створити таблицю можна за допомогою кнопки Додати таблицю на Стандартнійпанелі інструментів. Для визначення конфігурації нової таблиці потрібно зафарбувати при натиснутій лівій кнопці миші необхідне число стовпців і рядків таблиці.

· В Microsoft Word додана можливість створити таблиці, малюючи їх «олівцем» за допомогою миші при активній кнопці Намалювати таблицю (яка з'являється при натисканні кнопки Таблиці й границі панелі інструментів Стандартна).

· У створюваний документ Microsoft Word можна вставити готову таблицю з іншого документа Microsoft Word.

· За допомогою команди меню Вставка→Об'єкт у документ Microsoft Word можна створити й вставити електронну таблицю Excel.

· Раніше створений текст може бути перетворений у табличне подання за допомогою команди меню Таблиця→Перетворити→Текст у таблицю за умови, що текст підготовлений з використанням спеціальних роздільників рядків і стовпців: символів кінця абзацу (Enter) – визначає число рядків, табуляції (Tab) – визначає число стовпців майбутньої таблиці й пробілів.

Додавання й видалення рядків і стовпців у таблиці

Ø Додавання в таблицю нових рядків і стовпців здійснюється командою меню Таблиця→Вставити й вибрати підходящу команду.

Ø Видалення - відповідно Таблиця→Видалити.

Ø Для переміщення, копіювання й видалення окремих комірок, стовпців і рядків таблиці можна використовувати команди меню Правка→Копіювати, Вирізати, Вставити.

Ø Команда Таблиця→Властивості таблицідозволяє встановити висоту рядків і ширину стовпців, установити (зняти) перемикачі для вирівнювання й заборони розриву рядків таблиці наприкінці сторінки.

Ø Ширину стовпця й висоту рядка можна встановлювати безпосереднім перетаскуванням на горизонтальній і вертикальній лінійках.

Ø Для видалення таблиці її необхідно виділити разом з маркером абзацу, що випливає за таблицею, і нажати клавішу Delete. Якщо виділити таблицю без маркера абзацу й нажати Delete, то буде вилучений тільки її вміст.

Форматування таблиць

Комірку таблиці можна розглядати як мікродокумент, що підкоряється майже всім правилам редагування звичайного документа Microsoft Word. Для форматування вмісту комірок таблиці використовуються всі команди меню Формат, контекстні меню або кнопки спеціальної панелі інструментів Таблиці й границі.


Читайте також:

  1. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  12. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.




Переглядів: 700

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Видалення елемента формули. | Практична робота № 6.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.