Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Теоретико-множинний смисл різниці двох цілих невід’ємних чисел

Розглянемо задачу: «В гаражі стояло 9 машин. 3 машини від’їхали. Скільки машин залишилось у гаражі ?». Ця задача розв’язується виразом на віднімання: 9 − 3 = 6 (машин). Розв’язання цієї задачі пов’язано з виділенням з множини машин, які стояли у гаражі (число елементів її – 9) підмножини машин, які від’їхали (число елементів підмножини – 3) і знаходженням числа елементів у доповненні цієї підмножини, тобто множини машин, які залишились (число елементів доповнення – 6) до даної множини.

Означення. Різницею цілих невід'ємних чисел а і b називається число елементів в доповненні множини В до множини А, де n (А) = а, n (В) = b, B A, тобто аb = n (A\B), де n (А) = а, n (В) = b, B A.

Різниця а – b не залежить від вибору множин, але таких, що n(А) = а, n (В) = b і B A.

Приклади:

1) A = {a, b, c, d}, B = {c, d}, тобто B A, n (A) = 4, n (B) = 2 A\B = {a, b}, n (A\B) = 2 4 – 2 = 2.

2) A = {Δ, Δ, Δ, Ο}, B = {Ο}, тобто B A, n (A) = 5, n (B) = 1

A\B = { Δ, Δ, Δ }, n (A\B) = 4 5 – 1 = 4.

 

Дія, за допомогою якої знаходять різницю, називається відніманням.Компоненти дії віднімання – зменшуване (а) і від’ємник (b).

У початковому курсі математики ознайомлення з дією віднімання відбувається на основі практичних вправ, які пов’язані з вилученням підмножини елементів даної множини і утворенням нової множини, що є доповненням даної підмножини (без використання відповідної символіки та термінології). Основним засобом розкриття теоретико-множинного смислу віднімання є розв’язування простих текстових задач.

 


Читайте також:

  1. II. Множення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа.
  2. IV. Осмислення учнями знань.
  3. N – чисельність популяції
  4. V. Осмислення знань учнями.
  5. V. Осмислення учнями знань.
  6. V. Осмислення учнями знань.
  7. V. Осмислення учнями знань.
  8. V. Осмислення учнями знань.
  9. V. Осмислення учнями знань.
  10. V. Осмислення учнями знань.
  11. V. Осмислення учнями знань.
  12. V. Осмислення-учнями знань.




Переглядів: 1869

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Закони додавання | Означення різниці через суму. Зв’язок дії віднімання з дією додавання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.