Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Короткі підсумки

 

1.Блага, які споживаються шляхом купівлі продажу, називаються економічними. Економічні потреби - це потреби в економічних благах.Серед благ виділяють взаємозамінні (субститути) і взаємодовнюючі (комплементарні). Наявність потреб є передумовою суспільного виробництва. Виробництво благ орієнтоване на задоволення наявних та зростаючих потреб і обмежене наявними економічними ресурсами, яким властива рідкість та обмеженість.

2. Суспільне виробництво – це:

- сукупність індивідуальних виробництв (підприємств, фірм) у їхньому взаємозв'язку, взаємодії, взаємообумовленості та взаємозалежності;

- сукупна організована діяльність людей із перетворення речовин і сил природи з метою створення матеріальних і нематеріальних благ, необхідних для їх існування та розвитку”.

Суспільне виробництво: включає в себе чотири стадії (власне виробництво, розподіл, обмін, споживання); структурно неоднорідне (матеріальне та нематеріальне). Результатом суспільного виробництва є сукупний суспільний продукт (ССП).Це - синтезоване поняття. До його складу входять різноманітні матеріальні й нематеріальні блага та послуги, які створюються в різних галузях виробництва. Він являє собою всю суму матеріальних і духовних благ, створених суспільством за певний проміжок часу (як правило, за рік).

3. Для здійснення суспільного виробництва необхідні ресурси. Фундаментальною проблемою економіки є обмеженість економічних ресурсів для виробництва економічних благ з метою задоволення постійно зростаючих потреб. Сучасна вітчизняна і світова економічна наука до складу факторів виробництва відносить: землю, капітал, працю, підприємницькі здібності, науку, інформацію, знання. Безліч економічних цілей при обмеженості ресурсів ставить проблему економічного вибору – вибору найкращого із альтернативних варіантів їх використання, при якому досягається максимальне задоволення потреб при даних витратах.

Безмежність потреб і обмеженість ресурсів породжують дію двох законів суспільного розвитку - закону зростання потреб і закону розвитку факторів виробництва.

Центральною в економічному аналізі є концепція ефективності. В загальному розумінні ефективність – це можливість використати найкращим чином те, що має суспільство у своєму розпорядженні для досягнення найкращого результату.

 

 



Читайте також:

  1. III. ПІДСУМКИ
  2. III. Підсумки урок
  3. III. Підсумки уроку
  4. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  5. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  6. III. підсумки уроку
  7. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  8. Iv. підсумки уроку
  9. Iv. підсумки уроку
  10. IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. V. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. V. ПІДСУМКИ УРОКУ




Переглядів: 330

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В розвитку суспільного виробництва | Список рекомендованої літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.