Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Діапазони відповідальності в нових оргструктурах.

Діапазон відповідальності комерційного директора

- Організація продажу, поставок, закупок.

- Ведення переговорів із покупцями та постачальниками

- Укладання угод із постачальниками та покупцями

- Прийняття рішень по поточних питаннях комерційної діяльності, по цінах, термінах та обсягах продажів, знижках за збільшення обсягів продажу, видачі продукції по платіжним дорученням,

- Підготовка прогнозів та поточне планування продажів, поставок та купівель за замовленням відділу фінансового планування

- Вивчення вимог споживачів до якості виробленої продукції,

- Розробка принципів і організація дослідження ринків і конкурентів,

- Участь у ярмарках та виставках,

- Аналіз інформації від покупців та постачальників,

- Організація регулярної звітності про виконання плану продажів , поставок та купівель,

- Пропозиції щодо реорганізації структури комерційної служби,

- Організація, координація та контроль діяльності працівників, підвищення їхнього професійного рівня.

 


Читайте також:

  1. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  2. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  3. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  4. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  5. Iv. закріплення нових знань і вмінь учнів
  6. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  7. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  8. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  9. IV. ЗАКРІПЛЕННЯ НОВИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  10. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  11. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  12. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок




Переглядів: 514

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Поділ, злиття, виділення та приєднання. | Діапазон відповідальності фінансового директора

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.021 сек.