- Ведення переговорів із покупцями та постачальниками
- Укладання угод із постачальниками та покупцями
- Прийняття рішень по поточних питаннях комерційної діяльності, по цінах, термінах та обсягах продажів, знижках за збільшення обсягів продажу, видачі продукції по платіжним дорученням,
- Підготовка прогнозів та поточне планування продажів, поставок та купівель за замовленням відділу фінансового планування
- Вивчення вимог споживачів до якості виробленої продукції,
- Розробка принципів і організація дослідження ринків і конкурентів,
- Участь у ярмарках та виставках,
- Аналіз інформації від покупців та постачальників,
- Організація регулярної звітності про виконання плану продажів , поставок та купівель,
- Пропозиції щодо реорганізації структури комерційної служби,
- Організація, координація та контроль діяльності працівників, підвищення їхнього професійного рівня.