МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичні завданняДля з’ясування цих складних питань під час підготовки до семінарського заняття курсанти та студенти повинні. 1. Засвоїти визначення понять: юриспруденція, теорія держави і права, предмет науки, метод науки, методологія теорії держави і права, функції теорії держави і права, компаративістика, правові поняття, правові категорії. 2. Самостійно скластисхеми: а) системи юриспруденції, в якій наочно відбивається місце теорії держави і права; б) методології держави і права. 3. Знайти відповідність між стовпцями таблиці «Система юриспруденції».
4. Проаналізувати тезупро те, що теорія держава і права об’єднує всі юридичні науки у злагоджену, гармонійну пізнавальну систему. 5. Дати відповідь на питання. Чому теорію держави і права називають “абеткою” юридичної науки? Обґрунтуйте свою відповідь, посилаючись на відповідні функції теорії держави і права. Чи правильною є теза про те, що теорія держави і права – це наука не лише юридична, а водночас і політична та філософська? Обґрунтуйте свою відповідь. У чому полягає значимість теорії держави і права як провідної методологічної науки по відношенню до галузевих юридичних наук. Яка роль теорії держави і права у формуванні юридичного світогляду, становленні сучасного юриста? Заповніть таблицю «Теорія держави і права: поняття, предмет, функції та методологія».
7. Підготувати реферати за темами: “Взаємозв’язок теорії держави і права з іншими науками”, “Теоретико-правова підготовка сучасного юриста”, “Сучасне розуміння системи юридичних наук”. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|